Moda - Spring 2015

I posti di moda dimostra u ventu-estiu 2015 passà, è cun l'anticipazione di u calore è e tendenzi nova. Gypsy vestiti è coats d'oru, faldosi trasparenti è assai di denim - recullamos tutti i tendenzi di a moda chì vale a pena attentate in a nova stagione.

I tendenzi di a moda di a primavera primavera 2015

A moda di sta stagione hè assai brillanti è diversa. Nisuna regula è restrizioni à e donne di a moda, i diseggiani prupone à invintà u so gustu è sensu di stile .

Jeans. U denim in i manifesti era assai, ancu assai. E macchiati è vestiti , vestiti è faldi longu - sta stagione pò assicurà tutte e stili di jeans di u vestitore chjamatu senza esse. È tutte sguassà. Unisce u denim di diversi culori o combina cù l'altri tessili. Diseggiani prudutti di ricordu cù borse, ricchi di pezzi e buttuni decorattivi.

A furmazione militari. In a moda di a donna per u primu l'estiu 2015, u culore di caki è di camouflage ùn perderà micca terra. Tuttavia, tuttu u sali in a forma, è quì sò quì sò questi anu sò diverse. "E militari" ci anu trasfurmatu è femininu è eleganti. I sposi sò più brevi è sinsibbe a cintura. Oculare oleosi voluminosa cù borsiglii di ricci è una cappucciu sò cumplementati da i stile sandali-gladiatori nantu à un timore. Apfea un grandi uniforme militari è cù i bagnati.

Un petit vestitissimu biancu. U neru hè bonu, ma biancu hè ancu megliu! I stili sò assai diversi - da un brame coquettish à rigurusi forme storti rifiniti. Malgradu u cuncettu d'IBE, certi disinfettori offrevanu vestiti laconi è bianchi in u pianoforte - sta scelta hè perfetta per sorte. Ùn ci hè micca accenti brillanti in sta stampa - a purse è a cinturione sò scelte in tone. U massimu chì pò esse attribuita hè un collarè tridimensionale.

Capure di cuoio. A primavera di a moda 2015 offre un capeddu di coghju è certamenti libera, ancu qualchì mudelli sò cumplementati da una cintura à a cintura in tone. Sò culinati cumminati cù scurtificiti tipichi scala o pantaloni curtume. Tuttavia, i culori di i chjavi di u invicata li permettenu di esse inscritto in alcuna figura.

I sandali sò gladiatori. In u calzature per a primavera-estiu 2015, a moda suggerisce à turnà à i nostri arteri sandali di gladiatori. Avà po sò purtati micca solu cù un vistitu lustru, ma ancu cun un vestitu classicu d'istante, se vi permette di diversificà u vostru codice di vestitariu. I sandali offeranu, cum'è una panacea assuluta per ogni vestitu. A moda di vede cù un vistitu biancu o macchi di denim.

Garde di fera in notte. Questa fascia ùn hè micca per occasione speciale. Una bella diminziu di culori brillanti ùn pare avè a pruvucari chì ci vole à piglià per ogni ghjornu. Futtogli eccezziunale è assai originale. Ma per "rinfurzà" un ligeramenti, a cima hè ristretta è ancu simplice. A camma di cutie di uomo o una caschita di schietta classificà l'aiutà beni.

Small cell. In a primavera è l'estiu di u 2015, a moda si prisenta à a vichy cell. Eppuru i so culori calvi è l'apparente simplicità, ùn hè micca valore à pena. E vistiti di vestiti, vestiti midi è e vistiti di sera ancu in u pianu ghjucarà cù culori novi grazia à questa gaa. Per a sera pò piglià un denim jacket - a cumminazzioni serà 10 punti!

Mutivi Gypsy. Faldetori cun frills, scurciatu nantu à a ferita, una grannizza di flutzi è stampi fiurali brillanu darà un clima spiciali imparciale sta stagione. Ma esse attentu - o flounces, o stampi fiurali brillanti. Chì hè permissibile per alta couture ùn hè micca adattatu per un vestuariu per ogni ghjornu.

Piel con cuera. Hè veramente ciò chì hè veramente adattatu per una occasionu speciale, è per a moda di a strada per a primavera-estiu di u 2015. I pruduttori di a pelute usavanu i più freschi è più magichi. E i mudelli sò cusì semprici è perfetta chì un pudere micca ammirazione di u geniu di i so criaturi.

Coat-coat. Un pilu persu, suttastanti in qualchi modu, cuntinua à aduprà u tema pijama. Cerchju di u culore è a tessitura di u mottu adattatu per u basatu di vestibule - questa cosa pocica originale ùn hè micca prubabilmente saldatu da moda in rapidità.