U giardinu botanicu di Jose Celestino Mutis


Botanico Botanico José Celestino Mutis hè unu di i fabulosi più famose di Bogotá è u più grande di tutti i parchi di a capitale Colombiana.

Un pocu di storia

U parcu porta u nome di Jose Mutis, u botanicu è naturaliistu spagnolu, u "patriarca di i botani", in onore di quale hè chjamatu a nozione di mutazione. U parcculu hè stata fundata in u 1781, quandu Culumbia era una colunia spagnola.

U prughjettu architettonicu hè statu esecutatu da u Spagnolu Juan de Villanueva, chì in u 1786 hà pigghiatu u postu di l'architettu capimacherista di Madrid, è da 1789 cuminciò à travaglià à a tribunale di u monarca. U boticariu è u spiegatori Kasimiro Gomez de Ortega hà rispunsabili da u prughjettu "vegetale". In u parcu hè una bibbiuteca scientifica, in u quali sò storaghjate parechji nota è i travaglii scientifica di Mutis.

Vegetazione di u park

More than 3,000 arbureti è arbusti frizzati nantu à 8 ettari di terre, è in tutte e cose sò circa 19 000 piani. 850 spezie da u botanicu Botanicu José Celestino Mutis sò lucali, Colombian. Inoltre, u parcu havi assai acutani, induve pudete vede parechje pianta chì ùn sò micca tipici per sta region:

Ci hè ancu un rosaldu rosatu induve rossa di 73 spezie hè cultivatu, è ancu un invernu cù i pianti medicinali. U simbulu di u parcu hè Clematis Muisia, chjamatu à Mutis.

I programmi

U parcivu di Bogota participà in diverse prugrammi di ricerca, ancu in i zoni com'è a conservazione di l'ecosistema, etnobotanea, horticultura, floristica, tassonomia è tassonomia. Ancu Botanico Botanico Jose Celestino Mutis offre un prugramma educativu per i studienti è i scoli è diversi lecturesi pùblicu per tutti i tempi.

Cume visitate u giardinu botanicu?

Ci hè travagliu ogni ghjornu, eccettu u mesecenu, in ghjorni di simprici cumenzendu u so travagliu à 8:00, u ghjornu di u settimane - à 9:00, è finissimu à 17:00. Pudete ricevu à u parcu cù trasporti expressi Transmilenio, rotte №№ 56В, 59В, z7, etc.