I fiumi di Namibia

Namibia hè unu di i stati misteriosi di u cuntinente africanu. À a mera cita di stu paisu sorpreneur in l'imaginazione, ritmi di un desertu arvatu, dunas di cale è di miraghji trembili sò disegnati. Malgradu u fattu chì questa regione si stalla assicurata in vita è inuspitali, per a surprisa di parechji turisteri, ancu in u so territoriu, sò parechji rivi currenti. Parlamanu di elli in più dittori.

I fiumi più grandi di Namibia

In vista di u Mappa di Namibia, pudete truvà chì stu paese hè in veru riccu in l'acqua, solu una gran parte di ellu, sfurtunatamenti, s'assica secondu durante a staghje secca. Qualchì parechji prestu (in a staghjone di chioppi) torna torna da trasfurmà i currenti di currenti cresciute à e costi deserti, è solu i più chjucchi ùn sò micca destinati à rinà. In quantu à i grandi fiuma, a so larga supera 1000 km, sò solu 3 d'elli in Namibia.

U fiume aranciu (fiumu fiume)

U fiumu più impurtante di l'Africa di u Sudafrica è unu di i più longu in tuttu u cuntinente. Hè urdinata in u Regnu di Lesoto , menu di 200 km di l'Oceanu Indianu, è flussi versu punente versu l'Oceanu Atlanticu circa 2000 km. Geographically, u fiumu Orange cruciate una di e rigioni di a Republica di Sudafrica , dopu chì quiche determina u limitu finitu di u Kalahari è divide u Namib meridionale à meziornu, prima di cascà à l'Atlanticu vicinu à una cità di u Sudafrica (Alexander Bay).

U fiumu aranciu in Namibia hè un spiagge tranquillu è tranquillu, è u so vallée hè casi senza tastata da u turismu, chì face stu locu ancu più attraente per l'amatori di a fauna salvezza è bellezza pristina. Cusì, i mocidavanu di u fiumu sò diventate una veru casa per più di 60 spezie d'occhi (14 di quelli sò à scorri da extinzione) è 40 spezie di mamiferhi, chì permette à i viaghjatori di più acquisto di a flora è a fauna lucali. In più, i piraggiri è rafting sò assai populari. Piinghjite nantu à a sughjornu di a nuttata ùn hè micca necessariu: à longu u corpu in i dui banchi sò e caseroni chì induve u locali residenti avaranu pussibbilmente di vultà (in casu) u viaghjatore fugliale.

U fiume Okavango

U quartu fiumu più grande in l'Africa miridiunali è unu di i più grandi reservorii di Namibia (largu - 1700 km, larghezza - 200 m, prufundità - 4 m). I so origini sò situati in Angola, induve hè cunnisciutu com Rio Cubango. Flussu à sudu da a fruntiera cun Namibia, forma un delta in u livante di u quali in u 1963 una creazione più grande di Botswana, Moremi Game Reserve (Moremi Game Reserve) hè stata creata. In modu, ci sò più di 150.000 isuli di tanti dimenisuni annantu à u fiume Okavango: da i metri à mette in grandi isuli chì si estenu più di 10 km in longu. L'altri caratteristiche include una mancanza completa di accessu à u mari, perchè Okavango finisce u so muvimentu, cuminciannu à un padutu in u Desertu di Kalahari.

U fiume d'Okavango hè una catena di alimenta cumplessa chì prumove un grande ecunomicu, cumpresu questi è i pòpuli di Namibia è Botswana. Inoltre, hè famosu per a so ricchezza è a fauna ricca, è parechji di l'animali sò endemichi à a regione, chì face una associazione turistica ideali. Viaghjatori è i vignaghjoli attiniate quì ogni annu per vede l'animali e l'animali exotici in u so habitat naturali. Partenu ancu participà à e attività recreativa, cum'è scatula di ghjocu, safari fotografici è canna. Inoltre, Okavango hè un postu immubiliariu per a pesca, cum'è questu abitatu da tiger fish, bream e many small fish-kapente.

U fiume Kunene

Cunene, u terzu fiumu più grande di u Namibia, hè situatu in a parti di u paese di u paese è hè unu di i so attraziu principali . A so longa hè di circa 1050 km, è in 1/3 d'elli (325 km) hè u cunfini di Namibia cù Angola. U rapidu flussu di u fiumu avè creatu u so stessu ecosistema unicu, chì cunduce una nova vita in u paisaghju lunar di u desertu àrvulu.

Cunene attrae l'attinenza di i turisti, primarjamentu un gran numaru di ogni tipu di riflittura è cascate chì si sò ingrannu. Unu di i più famusi hè a cascata Epupa (circa 190 km in ghjornu à a bocca di u fiume), induve i viaghjatori facianu diversi sport di l'acqua, cum'è rafting o piraggi. Micca nentru à quì, circundatu di i bianchi centesimi di baobab, hè un anticu gargudu, pudete ne vede da una stazzione speziale. E in 2 ori di invechjarà hè a famosa cascata di Ruakana , chì a cullezione hè più di 120 m! I paisaghji crescaldibuli pò vede quandu un bugulaghju di l'acqua cascata crea una scuma bianca di neu chì cuntrastate cun successu cù rocks marrone fiorite.

"Route of four rivers"

Crià un ecossu aquatu ecunumicu chì dà a vita à una vita salvatica rica, i pani è a cultura lucali, a "Ruta di i Quattro Fiumi" hè chjamatu dopu à i sistemi di u fiumu chì scorri da a regione Zambezi è Kavango, à dì i fiumi Zambezi, Okavango, Kwando è Chobe. U mondu unicu hè unu di i più interessanti in l'Afrique Sudafrica. Ci sò più di 430 spezie d'abitudine chì abbitanu u so territoriu tutale, assai cose richeveri criscenu, è documenti di villaggi ricumandate cultural è ospiti famosi sò situati.

Sta strada si stendi da Nkurenkuru à u nordu per a regione Zambezi (a stradunazione di Caprivi) in una di e più espectaculares di a Sudafrica - Victoria Falls. Coperazione di un territoriu enormu, u modu tutale hè spartutu da spaziu in 3 parti (ognunu hè un tour separatu): "Scuprite Kavango!", "Caprivi" è "Esperienze di quattru scorni". Fighemu cunfirmà caratteristiche di ognunu di elli:

  1. "Scuprite Kavango!" - una strada stendu per 385 km, passa per i paisaghji di u stessu fiume, passendu e paesi è i so abitanti. A strada principia in u punente, in u paesi di Nkurunkuru, è finisce in Mohambo in u livante. A bellezza di stu spaziu hè statu scupertu da i ripertorii in a fine di u XIX seculu. è à questu ghjornu piacè di turisti di tutta u mondu. A strada "Scopre Cavango!" Offrini un spaziu di divertimentu, cumprese visita di i paesi di i pòpuli Nyangana è Andara, u museu Mbunza (Rundu), i parco nazionale Haudum e Mahango, a cascata Popa Cascata, pesca e più. altru
  2. "Caprivi" hè un altru pezzu pupulari per i viaghjatori chì chjamanu 430 km è corre da i fiumi più belli di Namibia. U nome di a ruta più precisa - "Paradise District di Caprivi" - ricetta accurately l'essenza vera di questu locu. Duranti u viaghju, puderà vede l'Africa "in l'internu" è visitate parechje cumunità induve, prima di u primu fiore, a ghjente di u stranieri ùn pasianu prima. In u parcu di Bwabvata, induve a strada inizià, ora più di 5000 persone, chì creanu l'associazione per a gestione cumuni di a riserva cù u Ministeriu di u Ambiente. Conoce in Namibia com un paradisu per l'uceanu, questa zona hè una flora rica: foresta di u largu è di acacia, i foglie di fiumi, piaghji inundatorii, etc. A tali varietà favurèvule per a famiglia di a fauna lucale - solu a cume in Caprivi sò più di 400 spezie.
  3. "L'espirienza di e quattru scorni" - avè viutu questu viaghju chì si stendi da u Victoria Falls (Zimbabwe / Zambia) per u Chobe National Park (Botswana) à u Ponte Ngoma (postu frontiereu trà Namibia è Botswana), i viaghjatori seranu u tistossu u flussu grandore di i Fiumi Zambezi è Chobe u locu di a so confluenza. Inoltre, qualsiasi turistiche chì hà passione pè a fauna, i pani e a pesca, anu a pussibilità di stà in l'isula di Impalila - una maraviglia di terra chì cunnessa quatre paesi: Namibia, Botswana, Zambia è Zimbabwe.