Libertà, quadrato


Quandu si ghjunghje à San Marino , Libertà Quatru serà a so strada principali. Questa hè a strada cintrali di a capitale di u statu di San Marino è hè situatu à punenti di a Basilica di Saint Marina . Attrazioni è siti interessanti in San Marino si trovanu quasi abbastanza trà l'altru, perchè nantu à a Piazza Libertà, pudete vede l'edificu di u Palazzu Populari, a Statue of Liberty, l'edificu di Parva Domus.

U Palazzu Populari in San Marino

U Palazzu Populari servita cum'è a residenza per u guvernu è l'alcuna alcuna di a capitale, ci sò u Grandi Cunsigliu Generale, u capu regenti, u Cungressu Statale è u Cunsigliu di i Dòce. A custruzione di u famusu Palazzo Publico hè stata cunfidata à l'architettu di l'Italia Francesco Addzurri, è hà stata travaglia durante una dicada, di u 1884 à l'annu 1894.

Un pocu prima in u stessu locu hè stata a casa di i Grandi Commune, chì in quellu tempu hà serve com una residenza per u guvernu. Ma in u 1996 u vechju bastimentu hè stata restaurada è avà hè parechje bastatu significativu. I parechji esterni sò impannati cù crema di arenarie, anu anu imàgini di sante venerati è parechji braccia. Una parti integrale di u bastimentu hè una statua di bronzu di San Martino, u fundatore di San Marino. In l'edifiziu quì hè ancu una torre di clock, nantu à quale hè una campana chì chjama à chjamà, se ci era un periculu, annunziatu à quellu di e cità.

U Gran Palazzo di u Cunsigliu Generale si distingue da e locu di u palazzu. Pò esse ghjunghjenu da una bella staircase davanti. E interessante abitazioni sò u Salone di u Cunsigliu di e Dòce è l'uffizii di i capità-rigenti in u quali aducenu a accultura.

Passendu attraversu u vestibulu, puderete vede un triptych chì detti i trè santi chì sò u patronu reverendo di a repubblica. I so nomi sò: Marin, Quirin, Agatha.

Se andate in San Marino in Freedom Square in u primu d'aprili o in u primu d'uttobre, pudete vede una ceretta interessante quandu u nomu di i novi capità-regenti sò annunziati da u balcone in u centru di u bastimentu.

Duranti a staghjunalità turistica vicinu à l'agliu, hè ancu prodotto un spechju inusual è culuritu, chì attrae assai turisti - cambiante di a guardia.

Statue di Libertà è Parva Domus

In a piazza hà una altra marca importanti - a Statue of Liberty. Custa ancu più interesse ca l'edificiu. L'estatua era presentata à a cità da u Cunsumu di Berlinu Otilia Heyrot Wagener. Hè stata creata da marmolu biancu da u scultore Stefano Galletti è prescriva un guirreru chì prumessa in prossimu chì porta una torch in a so manu. A capu di sta statua hè corona cù una corona interessanti, i denti chì serve com'è ricurdativi di e trè torre di San Marino. Hè interessante per sapè chì l'imaghjini di sta statua hè stampata nantu à a munita di San Marino in dui centesimi. I guidini cunsigliate à i turisti per salute quelli muniti per a bona furtuna.

Immediatamenti dopu à l'estatua di Libertà in u calzu hè una lampa di marmu cù l'imaghjini di una rosula di venti. Dante dapoi u quatratu pudete vede l'atracción turistiche di San Marino - un anticu cimiteru.

In a piazza, oppostu u Palazzu Publicu, hè a custruione di Parva Domus (Parva Domus). U ghjornu oghje, a Secretaría di u Statu di tramutà cù l'affari internu di San Marino hè situatu quì, ma e referenze per sta casa si apparianu per a prima volta in u 1353, quand'altri pubblichi si eranu posti.

Panorama di l'ambienti

Caminate à piazza della Liberta, vi vede chì quandu parechje chjuchi chì sò interessanti per i turisti. A Vicinu à a squadra pò truvà un gran numaru di vendita, chì vende una varietà di souvenirs. Pudete ancu cumprà merceri di corse è travagli di arti applicata. Comu in a quadra, è in altri carru, parechji cumuni è turisti strolle.