Cumu cultivà e sanduli in terra aperta?

L'estiu hè l'ora pè e vacanze, u mare, frutti freschi è di frutti maduri, cumpresa una sandia populari. L'invernu tutale, avemu stimatu davanti à u tempu quandu avarà da esse u tempu di manghjà a carne succulosa di zuccaria. In più di e so qualità gustativi, u dulce hè carattarizatu da un altu cuntenutu di vitamini è microelementi chì guariscenu u corpu.

Ma ogni annu, cù l'iniziu di a staghjoni, quandu i meloni accuminzanu a seguità, u numaru di i persone chì prupone i primi prugrammi, mette nantu à un lettu di l'internu. I pruduttori, persighjenu una grossa vendita, suprime tutte e norme permissible per l'usi di pesticidi è di nitrati , è in cunsiquenza, i cunsumatori, inclusi i zitelli, soffrenu. Cumu serà? Per sempre abbandunà u amatu di u ziteddu d'esterno? L'unicu modu hè di cultivà sandia nantu à u vostru propiu o cumprà da vende cunfidenziti.

Sempbillantie u suttuni in a pianta aperta

Ancu l'abitanti di l'Urali è a Siberia mancini à cultivà u suttogliu, anche u clima impaderno. Di sicuru, ùn anu micca fà senza rifughju, cum'è i lochi è i coperto. Cosa di parlà da quelli chì viranu in a gruppu media o in u sudu. Iddi eranu dicuti da Diu stessu per pruvà criscenti di u sandia nantu à a so propria plotta. Allora quantu addivanu e sanduli in terra aperta?

Ùn ci hè micca prublemi in questu materiu. Hè abbastatu per seguità un pocu di regule simuli è u risultatu ùn lasciarete micca. Prima di tuttu, per acquistà un pruduttu di qualità, avete bisognu di un materiale di sembra di qualità. Averete sceglie chè vechji chì sò adattati per una località concreta.

U tarrenu per i suttili era luce, sable, acqua permeable. I prugrammi ùn anu micca esse stagnant à l'aria. À i terreni pisanti a pianta ùn hà micca avè l'uppurtunità di sviluppà un sistema forte di radicali è a vendita ùn serà micca u vulete. Se u tarrenu hè moltu è arcuni, a situazione pò esse pruvata à corrigie aggiuncennu quarchi parati di rame è humus. Hè ricivete chì u granu o lucerne cresce nantu à u situ di u melon di l'acqua induve in u passatu. Ma i preghjudizii di a nighthade ùn sò micca disposti.

Sottu à l'inguernu, vacca fresca o pururu di pollulu seranu intruduttu, chì per l'inviu esse perepreet è micca perisce u ghjovanu agricultore, cum'è frescu. Ma ùn sò micca cuncipitu cun addevu, l'acidità ideali di u tarritoriu - finu à u 7.0, in una cugliera più àcida ùn sò micca vistu.

Quandu si fà piantà pavone in u terra aperta?

Cù l'iniziu di maghju, quandu u spicu scaldeghja à 10-15 gradi, pudete principià sirmunà e zitelli. Certi agricultori di camioni partenu i zoni seconde, ma ci sò quelli chì l'avè impastonu per fà un sprout. In questu casu, u materiale micca esclusivu hè rete denouvutu immediatamenti. À un tempore anticu, quandu u sughjettu ùn hè micca rinfriscionu, i frutti spuntanu da i cambiamenti di tempura di notte. I vegetali sò stati posti in u metu ben, prima di metterà una picca cinla in ogni cava.

L'schema di piantà di padova in a terra aperta hè simplice simplice. Un metru quadru ùn hè micca più di una sola planta, perchè a dulcezza hè assai piacevule è ùn pò micca tollerà l'ombrezza. 5 à 10 semitres sò in u burchju, da ghjinochju micca u 100% è parechji morsi. Quandu u sicondu paru di foglie vede nantu à i pianti è si sò più forti, hè necessariu di abbandunà u più forte, ma micca più di duie in u burcu.

A cura di i pianti in a terra aperta hè ridutta à spicchera, rinfriscante è scorrettu di e rilevu, chì a so dulce ùn piace micca. Quandu i frutti partenu da a forma è di a padedda di sandia in a pianta aperta, l'acqua s'hè firmatu.

Comu pudete a vede, ùn sò micca difficultà à fà piantà pateanu i pianti in a pianta aperta. Ùn hè micca una cosa difunta, ma hè cusì interessante quandu pudete cultivà un trattatu fortu pientu per a famiglia sana da una petite chjaia stessu.