A zitella principessa Kate Moss hà prisintata nantu à a porta di Vogue

Lottie Moss seguita à i passi di u so famosu parente, in certi modi ancu anticipu d'ella. Quandu Kate Moss aduró prima a tappa di l'influente Edizione Vogue, era 19 anni, è a so surella hà sappiutu à fà à 18!

Seriu successu

Unghju novu di glossu ùn hè micca statu ancu sottumessu nantu à i burselli, ma hà prumuvutu grande interessu trà i lecturi. L'editor-in-chief hà fattu a scelta bona per affidà a pagina principale di u maghju à u mumentu di u mudellu iniziale cù u nome forte Moss.

Per Lotti, era questu un passu graviu versu a cunquista di l'Olimpiadi attraversu, in quale unu di i reini più famusi di u podju di u nostru tempu, Kate Moss, aspetta per ella.

A cumpagnia di un mudellu promettante era Lucky Blue Smith, di 17 anni di età, chì hè cunsideratu u mudellu maschoso maiori. Sembra chì Kate Moss è u famusu David Gandhi hà cultivatu un cambiariu digià!

Leghje ancu

Photo spectacular

Un gruppu di prufissiunali, cunghjigliani nantu à l'imaghjini di Lottie, hà vistutu u so vestitu d'oru di Saint Laurent Paris, sgradava a so cintura cun un cinturione. Piglia faciale, un mudellu moderatu cumprò una figura fina, da ellu responde chic francese.

Moss junior filmatu Mario Testino. Cio nettu chì in u distante 1993, stu mastru di a fotografia addivintò l'autore di u debutu stampa di Kate Moss per u vinkolore di Vogue.