Lucy Hale è Ian Harding

Quandu i vostri filòsufi di movie favorito sò a parata perfetta in una movie, l'avianu sempre volenu i so animali di l'animali per esse felice nant'à a vita. L'eroi di a famigghia di giovani famigliali "Lovely Deceivers" Lucy Hale è Ian Harding ùn eranu micca escezioni. E accussì cusciamente à ghjucà à i ghjovani appassiunati in l'amori cù l'altri, chì i fanali facennini sinceramente crede in a so relazioni vera. E comu fate micca fà crede quandu quì sò sempre together in tutti i ritratti in Internet?

Ian Harding è Lucy Hale meet?

Lucy Hale è Ian - una di e coppiu più amatu trà l'audience di a serie. Sò urienti nantu à a schermu è trà tirotei. I so ritratti sò chjappi di Instagram è Twitter, mi pareanu assai armonii è ovviamente adore tutti l'altri. Quandu Lucy è Ian sò nantu à i nostri scrini ... Ghjè definitu, ci hè una scienza trà elli - sò assai persunanti. "Ùn aghju mai u tempu di u ghjornu chì scuntrò stu zitellu. Hà fattu a mo vita assai più interessante ... », dice Lucy, felicità à Ghjena nantu à u 29 è anniversariu à settembre di u 2015. "Sò cunfurmate assai," dice Ian Harding nantu à a so cumpagnia Lucy.

Chì vince Lucy Hale è Ian Harding?

À tutti i dubbii nantu à a relazione intima Lucy Hale è Ian Harding rispose senza dubbiu ch'elli sò solu amici . Lucy rende chì Ian hè per ella cum'è un fratellu, cù quale ponnu sparte in tuttu u più impurtante è persone, senza vrollà. Hale hè cunvinta chì u principiu di una relazione cù Harding vole dì perde un amicu per sempre.

Ian hè ancu più categuricu in i so risposti nantu à persunale. "Aghju campatu a mo vita," - ellu rispondi à e dumande chì, in u so avutu, affettanu indiette ancu intimu di a vita. È cumu una parte grande di i fanelli sò adulescenti, quarchi cosa hè ancu diffesu di cumunicà cun elle. Per a maiò parti, sò questi cumuni beni, anchi l'aleatorii, ma ci sò ancu cose.

Leghje ancu

Forsi hè a so imaghja scritta di u maestru chì hà torciutu a rilazioni d'amore cù l'alumna - perchè Ian Harding si ritrova cù a cumpagnia in a serie di televisione, certi fanali facenu cunvince "lògichi" chì ellu hà capaci di fà questu in vita. L'atturziu cumminciali cuncèntziuni, di mette à grassu, scuraghjiti.