Calla in a puchju - cura di casa

Calla hè unu di i culori più eleganti di a famiglia di Aroidi, cultivatu in i cundizioni di casi è appartamenti. In a natura, ci sò parechji tippi di callas, chì diffusanu micca solu in grandu, ma ancu in l'ombra di l'inflorescenza, è in u tipu di u sistema radicali. Questa determina a cura di u callu in l'olla in casa.

Cultiri di calla in un pezzu: ripruducazione è trasplante

A ripruducazione di una pianta dipende da u tipu di risidenza. Eccu trè modi per ottene novi piani:

  1. U sistema rifurmisu, caratteristicu di calla bianca, hè diventatu in parechji. E sezione sò stati sécuriti, pulbuli cù charcoal o desinfettatu cù verdura.
  2. U sistema di a matri tuberosa, caratteristicu di u coltore di colore, hè divisu in nòduli, chì ognunu anu avutu almenu un riignu.
  3. A ripruduzzione per migliurà hè un prucessu prucessu cumplicatu per un dilatori amateur.

A divisioni hè pruduttu in a primavera dopu à a fine di u periodu di restu. Quelli chì interessanu à quellu pignate hè necessariu per calla, deve esse dichjaratu chì deve esse ampla cun un diametru di almenu 15 cm, ma micca assai prufonda. In fondu avarà sempre sempre drenaggiu finu à 5 cm in grossu. U tarritoriu per Calla in a potazione pò esse universale, se hè una quistione di variità di rizoma. Tuberi precisanu mesturare di foglia è turfata, humus è sdrughju in una ratio di 1: 2: 1: 0,5. Tuberi di l'acchianassi sò sottumessi à una solu dèbuli di permanganate di potassiu o trattatu cù un fungicidae. I risizmi di fiori bianchi intrecciate à una distanza chì hè uguali di u so diamitru triplu. A piantazioni hè sprachjata da u pistellu spressu, è dopu à 14 jorna sproutti, sò attivamenti reguli è alimentati.

Comu a cura di una kalla in una pignatta?

Eccu i cundizzioni di e quali a pianta sviluppa bè, falla è diventa una fiertà abundante:

  1. L'effettu di a luci sparguglii brillanti durendu 10-12 ore. In a stagione frigia hè necessariu di furnisce illuminazione supplementaria.
  2. A temperatura di l'aire à e piantini rhizome in l'estiu deve esse 17-21 ° C, è in a staghjunazione fridda durante almenu 2-3 mesi, a pianta duverà esse mantene in reste cù una diminuzione di temperatura à 10-13 ° C. U calla di colore senti bè à una temperatura di + 20-24 ° C durante a stagione di staggione, è durante u restu hè crescente à + 25-28 ° C, chì hè necessariu per a maturazione di i tuberi.
  3. L'umidità di l'aria per callas bianchi hè u 70-80%, è per i culori pò esse più moderate - 50-60%.

Invita calla in un pote

Cumu hè statu dichjaratu, assicurà un postu di restu hè una cundizione necessaria per u cultu di cigna, è s'ellu ùn hè micca osservatu, ùn pudè micca avè spessu. À l'arnock piglia in una hibernazione, hè necessariu di scurcià u regu è ripiglià a pignatta in un locu frescu. U signali principali di a preparazione per u periodu di restu hè alluminatu è ghjucatu di tutte e foglie, ma questu solu s'apica à varietà di u tubbu, perchè i calles bianchi ùn spuntanu u follatu.

Ogni matte di cultivazioni è cura

Per riri Callas anu ancu parechji esigenmi. Cusì, u "culore" hè arricchisci cù l'umidità assai moderata, chì u so stagnazioni in u locu pò esse distruttivu per elli. I regali susseggiè esse realizatu solu se a capa superiore di u locu sata à una prufundità di 2-3 cm. I Sò i fiori bianchi ùn sò micca contru l'acqua abundante è l'umidità di u mondu constante in u pote. Quandu a pianta abbandona u periodu di restu, hè alimentatu ogni dui simane, cù furmazione orgàniale è minirali. Aduprà u vestitu foliar superiore, hè necessariu d'assicurà chì u liquidu ùn viaghja micca nantu à u inflorescenza, altri ùn anu perditi di a so decoratività.

Semu devi esse ricordati chì, cù cura improperi, i pianti pò attache fungi, putenza è altri malatii. È hè assai impurtante per cambià perpendiamente u so postu, perchè in u tempu hè impauriti è pèrdite i so nutrienti.