Cumu avete creatu avocatu da una petra?

Ùn sapete micca quantu sì, ma ùn aghju sempri nantu à u vitrughjenu in tineddi, in più di e caseifici di natura, aranci, oghji date, nascenu, quì oghje un persimmon hà datu un fruttu. Infatti, ùn mi ùn ponu dumandà a cultivà un fruttu, sò spessu mette in spiegazione inveci di un brame di crapulà in un pezzu, è dopu parechimi settimane qualcosa ùn hè digià giornu verde. Perchè a causa di sta natura non-sistematica, solu una piccula parte di i pianti sò cuntenti per un longu tempu cù a so aspettu. Ma à pocu tempu, in me mani era un ossicle di avucatu è u cultivo di questu arburu dicisu di piglià in seriu. Sì avete interessatu ancu cumu si sforza avocatu da un ossu, mi cumprendite a mo esperimentu.

Comu a pianta una pachina?

Prima di pensà à cumu di cultivà un aguacate da un ossu è cumu per ghjudìziu è di piantavate, avete bisognu à selezziunate stu avocatu correctament. Un pezzu unripe o rigo propiu per i nostri usi ùn hè micca bè, a carne di un aguardiente propiu spende rapidamenti sottu pressione. Sceglite l'avucatu, distrude cù cura di a petra. Cosa da fà, cuminciare è crescente, è in generale puderà plantà un ossu avocate senza preparazione preliminarie? Ci hè chì pò esse, ma ùn ci hè un trucu - mette u bientu cù un corpu brutturallu in u locu, l'aspettava à a meza, altri chì l'ossu pò putenza. Averemu aghjalesce a terra, per ùn sparringle acqua, a pianta li piaci. Apriri 1-2 giorni, un sprocidu si vede. Stu metudu ùn hè micca male, ma micca assai affidatu, perciò hè megliu à ghjudicà l'osta prima.

Cumu cultivatu una semente di avocate?

Una manera più affidàbbili di crede avocado da un ossu, hè di fà cum'è cù una cultura di vegetali - per ghjunghje l'ossu prima di cultivà. Per fà questu, avete bisognu di mette a petra in acqua, perchè ùn hè chjaru in ombra. Per fà questu, pudete truvà un disignu simili à l'usatu per crescenu a cugliera nantu à a finestra, ma a basa di cartunità hà cambiatu in modu freqüente. E pudete puru custruisce un screnu fantasticu di capicelli. Per fà questu, in a parti infermiera (quella chì hè persu) a parte di l'ossu fa 4 burles. Per inserisce un ghjacaru in i buchi è aghjunghje l'struttura in un vetru. Sì i pignotti sò colpiate verticamenti, i piazzi chì ripusanu nantu à u fondu di u vetru, in u viulinu horizontale, e poi l'acchianari sò bè ​​affissate cù i spiculi di u cuntinuu. Assicuratevi chì l'acqua era solu u fondu di a petra. U ghjornu à ghjineraghju hè di 2 settimane.

Cultivo di avocado da una petra

Quandu i so radichi è un sprocidu si prisintonu, l'ossu deve esse pianatu in terra. U puchu deve esse cù buchi in u fondu, s'ellu hè digià perchius, hè megliu per fà addiziale - avocado Hè necessariu di acqua assai è spessu. À u fondu di u pome, pudemu fugliale di l'argilla ampliata o pellets especials. In cima di pruvucà a terra, pudete piglià un compostu spiciali pi tali piante, è pudete apprezzate a mistura, intricatu in parechji piezii, torba umida, terra di giardinu è rossu sardine. Plantemu a petra in u pianu, cusì chì 2/3 o a mità di a petra hè sopra a superficie. L'acchianari di renti devini esse abundanti, in l'estiu più di l'invernu. Inoltre, a to fiore risalderà bè à spraying with water, fate micca sicuru chì u sole ùn ponu micca in folli humite - sera u prughjettu. Invece chì sta pianta in principiu ùn piace a righura di u sole, cusì chì a pignatta da l'avocatu hè posta nantu à u locu ombrezu o ancu pritenyayem. A temperatura ideale per avocados hè 16-20 gradi C.

Quandu a pianta alcune 10-15 cm, duverà esse trasplante, se prima faciule nantu à un pote chjucu. L'avucatu cresce finu à 18 m in cundine naturali, perchè ùn avete micca vulutu acquistà un gigante in casa, ùn ti tocca à fà un pocu. Allora a pianta criscinu menu, è diventà chiuviva.