Gloriosa - cura di a casa

A gloryose esotica hè un rappresentante chjamatu di a famiglia melantita, casa da quale hè Sudafrica. In casa, Rothschild gloriosa è gloriosa sò generalmente cresce lucali. Fans di l'exotica mudificata devendenu cuntà chì tutti i rappresentanti di sta famiglia - i pianti sò venti , perchè u cuntenutu necessaria un cumplimentu di una regule numerosa.

Questa foglie di vignetu bè è sanu, verde vedutu, è a fiore di a gloriosa hè larga, rossa brillanti, cù culpiti grogne rosse di petali. A principale di fondu di i fiori solitarie, arrivanu di deci centimetri di diàmitru, hè u pacche, intricatu à u latu.

Plantamentu di u gliroid

Sta pianta hè spessu appiicata in ghjennaghju-primu marchu da i tuberi. Per a piantazione di a gloriosis, un sustratu nutrittivu di densità medievale (humus, terra frondae, media sorra da un ratio di 4: 2: 1) hè necessariu. Attentu à u tuber - hè assai fràggicu. Qualchese danni à quì si conduce à a morte di a pianta. Prima di cultivà a glucurie, circonda l'oliu dentru, perchè u puntu di a crescita hè unicu (da a parte di u tuber i lianas ùn sò micca cultivati). A gloriosis growing is a long process. U tubbu vole esse "staghjunatu" in a terra, è questu pò piglià dui mesi. E ùn pruvate micca à suddisfà a vostra curiosità annantu à u tuber! U prupusitu propiu è a cura sussegwente di a gliosa ellu guarantisciete parechji mesi di cuntenente fiori.

Cuntinutu di a gloriais

I parcorsi di Lianas sò caliu è amatorizza, perchè un pocu foschju à u sighendu u sillà di a finestra miridiunali hè u locu più adattatu. Cuscenza per a glirisi in casa ùn hè micca difficiule. In a primavera, in l'estiu, l'acqua di u to petge ogni ghjornu oltre, è in u periodu di restu dopu à a fioritura, fridhe eterna. Quandu u pianu hè tutta secca, sguassate i puzzicheghji u tubbu, mette in un cuntinuu (trasparente, vetru) è l'imprizzà cù a sabbia. Finu à jinnaru, fassi in un locu chjude. In l'invernu, serà novu pronta per u sembra.

Dopu a zucchina, u troncu hè coperto cù antenni chì si aghjunghje à i supporti. Sè aiutate u gluriusu, dopu avè stabilitu un supportu, cusì crede più rapidamente. Dopu un mesi o dui, a pianta seranu cuparti di capi, è dopu cù fiori chì ciuranu un dopu l'altru. Scacciate e sfarenti fiori immediatamenti.

Riproduzione

Sì tuttu hè chjaru cù u tubbu, ùn hè micca cusì faciule per sproporziunate a gloriai senza semen. Avete bisognu à usalli manualmente un capelli per reciclarle cù nant'à u polene da i stamens, è da trasmissione à a poche. Cusì, i semu seranu attaccati, è ci anu da essa sidu immediatamenti, perchè a capacità di girmulazione hè persa cun ogni minuti. A gloriosis cultivata in questu modu fiori sultantu trè anni da ghjineraghju.