Cumu cultivà un bonu cultu di patata?

Quale hè di i vignaghjoli di camionisti ùn sò micca sognu di furnisce a so famiglia per tuttu l'inguernu cù a veiculi principali di e nostre latitudini - patati ? Sfortunatamente, questu hè micca sempre u male. Chì ci hè a raghjoni di u fallimentu, è cumu fà una bona benzina di patate?

Cumu cultivatu un cultu di patata?

U cunniscenu principalu per una bona vaghjula hè u so nutriente, liberu da e baghse. A terra per u futuru cumpagnu di patata deve esse preparatu da u vaghjimu. U pezzu hè digatu è u fugliinu frescu hè incubatu in questu.

In a primavera, usendu l'erbicidi o eliminanu manualmente tutti i malasciuti da e razzii, dopu à quale a terra hè torna scurificheda o falla, preparanu pè cultivà. 3 o 4 settimani dopu à questu, pruduttori currettamente senza sinistra di malatia, u tagliu di u ovu di polletta, sò stati purtati da a cantina à un locu chjaru assolatu da ghjudicazioni. I gmelmi ùn deve esse micca troppu longu.

Ci hè parechje mètudi di cultivà. Un risultatu favurèvule hè datu da u metudu di trinchera, quandu una fossa si sparghje circa 10-15 cm in u profunnu è ogni 30-40 cm ponu cù patate. In u fiate pudete riparà u fugliale.

Quandu a patata s'arrivela à una altezza di 10 cm, deve trattatu cù un fungicidae (da phytophthora), è dopu un ghjornu uttanu completamente. L'acqui hè assai impurtante prima di u periudu furrente, è ancu perdu sempre. Tubi sò stati posti in terra umida.

Una bona vittura di patate hè biomateriale

Un metru compru compru di cultivà e patate sottu a paglia. Questu hè unu di i tipi di biomateriale, quandu u sughjettu ùn hè micca purgatu, è i tuberi ùn sò micca sipulati, ma sò stati nantu à a superficia. Sò coperto cù una cuttura di paglia di 30 cm è umicurda per regularità.

Stu metudu pruduce i patati à 20 tunnellati per ettari, chì ghjè assai per una splutazioni privata. Ùn ci hè necessariu di cummattiri cu i malasciuti è l'alturi e casti - i patate sò allora u so propiu.

Se ùn sapete micca cume una bona vittura di patate, avete bisognu di cercà è pruvà tutte i novi modi finu à truvate u vostru "metu". Ùn bassu i mansi, avete u successu!