Jason Clark è Emilia Clark

Parechji si cunsideranu Jason Clark è Emilia Clark cum'è parechji. Forsi di questi attori ùn anu micca attatu assai attendu à elli si ùn anu micca starratu in una sola film libera in big screens in u 2015.

Emilia Clarke

I roles teatrali di Emilia Clark sò longu celebrati da i critichi europei, è a pelle hè accade à l'attrice dopu chì ghjera un rollu in a serie "U ghjocu di tronu". U so travagliu talentu hà fattu l'heroina di Daineris Targarien, preferite per l'admiraturi di u ritrattu.

A futura attrìglia britannica nascita in Londra, è hà passatu a so zitiddina in a pruvincia - in a cità di Berkshire. A destinazione di a nera era praticu predeterminata quandu ella vinia prima cù a so mamma per travaglià pè u papa. Era un ingignore di sonu in u teatru. Emilia Clark in fallu in amuri cù u mondu darrere i sceni. Dedicatu assai di u tempu in u teatru, da una età temprana accuminzò a assistente à l'scuola di San Eduardu, induve hà amparatu i fundamenti di a professione attiva . Doppu a scola, Emilia hà intrutu in u London Drama Center, chì a fece a famosa attrice:

Jason Clarke

Jason Clark hè un attore australianu. Hà jugatu un gran numaru di rolli, ma a maiò parte di quelli sò in u sfondate. In u 2002, hè reincarnatu cum'è Rigali in cunstabilità in a film "Cage for Rabbits". Grazie à sta stampa, Jason Clark hà trasiu a l'industria di film fora d'Australia. I filmi più ricenti include:

Quale hè Amelia Clarke à a ghjurnata di Clarke à l'altri?

Per a prima volta Ci sò Jason Clark è Emilia Clark nantu à u gruppu di u filmu "Terminator: Genesi". Jason hè statu invitatu à u rolu di capu di a resistenza di John Connor, Emilia - à u rolu di Sarah Connar.

In a continuazione di a franchizia, a storia cambia a so buttula un pocu - Terminatori si trovanu in un puntu precuritu, rispettivamente, a biografia di i caratteri cambiani. Ma Sarah Conner, sempri a mamma di John Connor. Inicialmente, Ghjuvanni pòtte à mette i so parenti, ma, à a cunvenzione di u robot Paps, diventenu micca u villinu in ellu è si ricusate di cooperà.

Prima chì l'attori ci sò stati appruvati, u direttore principal è i so assistenti cuntiniani longu negozjati cù e diverse persone, altri famosi auditioned per u rolu. Duranti stu prucessu, solu una persona malzia ùn accusava micca bè chì i attori cù surnames idèntici ghjucanu à u figliolu è a mamma.

Emilia hà furmatu pè 5-6 ore di ghjornu per fà u so rolu. Sicondu ella, hà avutu un passatu assai difficiu, si compara ghjunghje cù cuddaru di cungofini . Idda era dumandata assai, è a zitella aveva par match. L'attrenda suspirava tranquillamente solu per turnà à i "Games of Thrones". A strada, certi fanni di u "Terminator" ùn anu micca cunnisciutu u "novu" Sara, ella, sicondu elli, hè troppu forte.

In contru à i rumori è spiriminazioni, pudete dì per sicuru chì Emilia Clarke ùn hè micca figliola di Jason Clark - ùn pò esse ella, datu chì hè nata in 1986, in questa ora Jason era sulu 17 anni. Emilia Clark ùn hè a socina di Jason Clark, ùn si pò micca ella, perchè tutti dui attori sò parechji parenti è anu crisciutu in parechji paesi. Ùn pò esse Emilia Clark è a sposa di Jason Clarke - hè cunnisciutu chì à u momentu a ghjuvanza incù Ghjuvanni Nera - l'eseguitu di unu di i rolli principali in "U ghjocu di tronu".

Leghje ancu

Cusì, Jason Clark è Emilie Clark sò solu i stessi nomi è i culleghi di a nova filma "Terminator: Genesis".