Dicoupage nantu à a pelle

Puli è bagaglii di cuncepimentu privati ​​eventualmente età è, à a tristezza di i so mistressi, perde l'attrazione. Hè chjaru chì vi pudete sempri cumprà una cosa nova à u ritornu per i vechji, ma ancu e vieve cose anu a so propria storia, chì hè per quessa si sò cusì cusì cusì. Ma pussibule l'imaginazione è i pezzi mestriedli, qualsiasi borsa o borsa nova pò esse dati una siconda vita, chì quasi sarà più brillanti ca u primu, è tuttu ciò grazia à decoupage nantu à a pelle o pelletie. Decoupage nantu à a pelle hè adattatu per i pruduttori di u principianti, chì questu prucessu ùn hè micca cumplettu micca difficiule è moltu cusì grande. Fighjate una vista nantu à cumu fà cullaburazione nantu à a pelle.

Decoupage in cuir - master class

Cusì, prima di passà direttamente à a descrizzione di u prucessu di creazione di decoupage nantu à a pelle, avemu da cunsiderà chì materiali avemu bisognu di u prucessu:

E ora, avendu dicisu nantu à i materiali, avemu sempre in cundizzione di una decoupage nant'à a pelle:

  1. U primu a cosa hè di fà degreava a pelle. Per fà questu, lavbe a superficie di a purse / bagu cù una lana di cuttuni mannara in alcolu. Dopu chì a pelle s'hè sécurité, utiliscia una spugna per appiccicà appiccicà u primu acrilicu à a superficia di u pruduttu. Dopu chì u primu hè struitu, pudete cammarà cun una carta di carta bianca per fà a so superficia ancu più. Cumu seguitu, piglià un napulitane è tagliò i patti chì avete da aduprà nantu à a vostra billetula. Ùn vi scurdate di pruvà nantu à a billetina prima di tagliu, per ùn avè micca tagliatu pezzi più pezziunasi di quantu bisognu. Dopu quì, cù pegà PVA veloci, ma inveci di cola cù a napkin à a superficia di a purse. Cusì ci cugghiannu a billetina in tutti i posti necessarii.
  2. Quandu u Cola PVA s'assine secca, applicate un veicanu à a superficia di a purse. Questu hè specificatu per dà l'elasticità di a pelle, chì hè assai impurtante, postu chì a purse serà attivamente utilizata, è ùn ponete nantu à a tavula cum'è una castagna di legno. Dopu chì u capu di suluzione chì hè struitu hè struitu, passemu a acrilica. Quelli posti annantu à a purcura, chì ùn avete micca segellatu cù un napkin, deve esse pittatu cù sapori d'acrilite adattati per a varietà di culore. Dopu un seccu, u capu di pintura acrilica hè ancu copertazione cù sulcusati.
  3. Dopu à u latinu di secche à l'impiccatori, hè necessariu solu di coperà tutta a superficie di a purse cù una laca vìtre. Questu vernice deve una foto nantu à a purcura di u voluminu, ancu per prutege a so superficia da danni.

In cunclusioni, vogliu aghjunghje chì, cù l'aiutu di a tecnulugia di decoupage, pudete aghjurnà micca solu a butta, ma ancu i scarpi .