Stufete di dolls

Histoire du doll

Longa volta chì a donna hà imbrata hè preparata per u so duttore futicu - cunghjunta, cunfittiti, medcati bordati per u battisu. Doppu, dopu à u zitellu, in u trentè ghjornu, fù battezu, un crucifissi fu pigliatu da u crucifissu christianu. I pezzi chì stanu di u cuteddu erani ancu cunservatu cù cura. I raghji cunsacrati anu maraviglia putere. Durante e malatiene di u zitellu, in altri momenti alarmanti guardianu u zitellu, cundiscenu cun un vel invisibili da tuttu u male è impuru. Di i pardoni di crescita di crescita, da petite fuglietti, donne chjucu, facenu cose mani. Queste amuletru, cum'è tuttu fattu da a mamma cun una prichera ore, cunsacrata da u sacramentu di u Bautismu, prutegge u zitellu da l'ochju ughjettu, furtificheghja in tentazione, aiutà in boni scritti, salvu in transitu.

Cumu fà un amuleto dolls?

Ci hè parechji tipi di dolls di i salotti, chì eranu fatti per e diverse staddi di a vita, ma cun un scopu - per prutegge. U principiu di fà pupi di amuleti hè ancu unu.

A più carica era a famiglia, i più pupulati ci eranu in ed hè. A mamma puscia u primu pupu nantu à a cunchissa. Hè cun questu cunnessu cù u costumbre di dimustrà u zitellu à i straneri sse dopu à u trentimo ghjornu, a panane custodita da u mantellu di a cunclusione di battisimu prutege u zitellu da l'ochjelle in l'uttine. À a strada, a mamma, cù a benedizzione di a so mamma, detti una dollone, affinchendu un fasciu di e so mani. In questa fogliu borsa piglia un pocu di terra nativa. Chjamatu stu beddu Piuplica.

À a casale, i ghjovani èranu benedizati cù i lettori di u Salvadore è a Vèrgine, pusau a so mani cù una spugna, è dete una paredda di ragioni di i palazzi, cù e so mani eranu fatti di una manera speciali da un pezzu indivisibile.

Per tradizione, u tile cunsacratate ùn era micca toccu da un cutiddu o un tisqe, perchè ùn hè chjucatu. Questu s'hè difunnutu à l'usu di agrumi. Cusì, a maiò spessu, i pupi eranu dovutu di parechje altepine è roscati.

Di solitu, invece di i funziunamentu soli, nantu à u sfondate rossu rossu di a fàccia di u colpu di l'amuletu da i filamenti, una croce Ortodoxa fù fatta.

In parechji zoni, oghji Ortodoxi, fabbricantane di i pupi cù i so mani, usatu fora di e pezzi di kryzhma è altri materiali. In u Ucrania è a Moldavia, i caschi di granu secondu eranu spissi in tissuti, in certi rigioni di u Ucrania, solu filamenti è pompi avianu usatu per fà coloni. I pupi eranu fatti di stagione è bast. A faccia era cuparta cun un mantellu di un kryzhma è vistutu in l'armata adoptada in questa regione.

Ragni di raggiu mudernu

U primu puparu

Se decide di dà à i vostri figlioli una foglia fatta da e so propriu mani, hà digià stata guardiatura. L'incantu sarà un buttone in legnu, brodata cù e so mani un pannu, ogni cosa fatta da a mamma hè un amuleto. Ùn ci hè nunda più putente in u mondu chì a prichera materna è a benedizzione.

U primu ghjucunaghju, chì ghjè misu in un leventus, pò fà cose, cum'è un amuleto dollu. Hè bellu, piacevule à u toccu, è anch'è aghjunghje u canne di u zitellu, ùn lascitanu micca u prublema.

Travnitsa

A festa "Trinità" durante a liturgia in eglise in i chjese raccoli consacrati di grass e fiori fiori. Pudete piglià un pocu di talloni consacratu è fà un pernulu Travnitsu. Fate stu dollu un guardianu cum'è u Pancatu, cù un corpu in mani. L'erba hè colata in un uceu o u corpu di a muradica stessu, chì in questu casu hè fattu in a forma di una borsa. A tali pupa facilita a maladie, ùn permetti micca maligni à a casa.

U croissant

In u vaghjimu a cugliera cuncolata hè cunsacrata durante a festa di i trè Spas. Guardia di nozze U croissant hè in tuttu un saccu chì sò stati a so figghi cunsecrati, zucca, grana. A pupa hè fatta per verificà chì sempre ci hè sempre bellu in casa. U croissant hè in a cucina sottu à l'icona di a Mamma di Diu "Sporite of loaves".

Fate un doll un charm, cum'è a nostra misgiunità aviani per e nostre avuti, è forsi in quattru anni, vi sorprendenu à nutà chì hè ella chì ella accumpagna u vostru zitellu in tutti l'esaminazioni, dati è altri avvenimenti fatali.