Plaid di pom-poms

Uni pochi notte di travagliu dilicatu, è pudete fà un saccu di pompomuni cù i vostri mani. U pruduttu pò esse fatta da un picciottu novu picciottu in forma di una manta intellettuale per cambià, per un vechju maiò - una manighjone bracciala brillanti, è pudete fene vistimenti calvedi in chaises, ottomanie ou frette per decurari l'internu di l'abitazione. Se vulete, pudete fà è mani grossi manches in un sacchju o un lettu di dorme, solu in questu casu avete bisognu di un grande quantità di filatu.

Opùsanu a struzzione di cumu fà una tavola di pompomati di tagliu chjucu, circa 100 per 100 cm. Ma amici cunsigliate per fà una tavola di pompomaggi pi scrive u filatu acrilicu, postu chì hè assai lignu è finitu.

Avete bisognu:

Master class: plaid di pompomi

  1. Per fà una manta da una lametta di fibreti, facemu un quadru, u grandu di u quali sarani cunforme cù e dimensioni di u pruduttu. Ùn hè cunsigliatu per fà un corpu di corta contrachjata fina, perchè pò "guidà" in u prucessu di travagliu, è a simetria di i frammenti sarà pienu. À una distanza di 4 -5 cm à i vitture i venti.
  2. U filatu selezziunatu (biancu in u nostru casu) hè stituutu prima in a verticale, chì principia cù u primu carnaticu. Dopu, trascendu da i carnations superiore à i bassa, è da i più bassi à i superiore, risparmià u filatu, finisci cù l'ultima unghje. In a listessa manera si custruamu filamenti in u listessu modu. Hè desirabili per fà numerosi capasti - almenu 50, perchè a densità di i pompomi è a finesse di u rugitu deprezente u numeuru di capi è a qualità di u filatu. Se pigliate 50 filamenti, in a intersezzione ci sarà 100 stagni. U mediu deve esse marcatu cù un culore di filatu differenti di filatu: accuminciannu cu 21 capelli, u filatu di u secondatu di culore hè stata presa (pigghiaru u filu giallu).
  3. Quandu tutti i 50 capasati sò stesi verticali è finale orizontali, fermu torna iarn in i punti di intersezzione. Avà cutatu i primi 30 filamenti (cusì avete bisognu à piglià i filamenti di dui culori, se ti pigghianu un filu di un mondu, avete da ralicciate capi ogni ora). Serà pompomaggi. I lezziò di u filu restante chì sò stati nubbi sò a basa di a rugna. Elimina a manta di u quadru. Per fà quessa, aghjustemu u filatu entre e unghji, allinamentu di i raspielli.
  4. Avemu turnatu esse una bella plaid!

Una plaid di pom-poms hè bellu calda, ma si in u vostru appartamentu in l'invernu sò in generale chjucu chì pudete calenderli, sighendu nantu à una basa di franese in un tonu di filatu o un culore cuntrastanti.

Cumu caliu u to figliolu, è piacè l'ochji cù a vista maravigliosa!

In una manera pocu diffirenti, una bona matta di pompomi pò esse fatta da e reste di filamenti .