Costume di Roma

U tradimentu folkloricu talianu era furmatu annantu à l'influenza di i paesi orientali, in Francia è in Bizantinu. Hè nutate chì in ogni rughjonu furmate u so costumbre nazionale, ma tutti tenenu caratteristiche cumuni. Tali outfits sò più populari in u sudu di u paese.

U costume nazionale di l'Italia

Costumi italiani sò distinti da u luminosu è a varietà di stili. Tali vestiti colorful ùn sò micca solu in i grande cità, ma ancu in l'area pruvinenti. Fùbbenu diventati à trè tippi principalu - festivi, casali è ogni ghjornu. Inoltre, i costumi sò stati notu per u so status sociale. Per esempiu, i costumi di e zitelli unmarki eranu fundamentalmenti diffirenti di i vestiti di a tradizione taliana di e donne. I vistimenti di l'abitanti di a cità si diferheru da l'abitanti di u populu.

L'elementi principale di u costume nazionale eranu una cammisa di tùnica cun maglia larga è una larga fala larga. I cammie sò stati ammulati cù embroideri è in cordisu, è i faldesiani eranu in plegà, plexigliani o in una assemblea. Eranu dicurati cù un frontiere di altre materiale o cù tagliuli. U culore pò esse variatu. Allora vinia u corpu cù i filusie è in u davanti. Ci hè un militante à a cintura è hè aggradèvule à a figura. Ma manichi ùn anu meritu, ma ligne cù cilesti è cilesti, anchi certi rossi eranu stati immediatamenti cù manichi.

Inoltre, u costume tradiziunale in Italia cuntene robba scappatu di distanzi diffirenti. Ma l'elementu più impurtante di u costume nazionale era un mandibolu. In preferenza, era un ferriu longu chì copre a fiorta è i culori necessariamente luminosi. Ùn era purtatu micca solu per e donne di paesi, ma ancu da alcuni persone. Inoltre, a storia di u costume italienu hà mantendu l'usu di un pochefete, a manera di vestiti chì depende di questu o quella regione di u paese. In certi paesi fù impastatu solu in u collu, è donne è omi.