Clothes of the Middle Ages

Sutta l'influenza putenti di a chjesa in u Medievu, l'omu crea una nova imagina per ellu stessu - l'imaghjini di un omu ascetic chì rinuncò à tutti i piacè è i piacè di a vita terjali, è sti caratteristiche caratteristiche ùn sò in parechje in l'stile di vestitu. Cunsiderate u tipu di vestiti purtate da l'omi è di e donne in un prune, ma in a so pròpia era romantica di u Medievu.

Tempio Mediu Eventi

U periodu tra l'antichità è u Rinascimentu, occupendu un seculu di V-XIII sèculi, i stòrici chjamati u Medievu Orgario, carattarizatu da l'impurtanza impurtante di a religione in tutti l'esferi di a vita umana. Ùn pudianu aiutà, ma toccu nantu à l'stile di vistimentu - a moda di u Medievu hà avutu funziali distinti cum'è longu tessili pisanti per a donna, chì oculta u corpu inghjinante, è ei casate ancu amparonu u so capelli sottu un pane.

I roti di l'omi di l'età Medievu ùn hè nunda più ch'è una armatura di cavaleri, un mantellu vastu nantu à una indimentazione impenetrable, è, sicuru, un cascu. Dopu un pocu tempu, u casottu era adurnatu cù un rollu tissuroso, cunnisciutu com'è "burlet", anu ancu presentatu maskere populari in carnival modernu. Hè in questa ora chì un ideale cum'è l'"stemma di armali" hè statu stabilitu, un incantevule ideale per un cavaliere.

Rete Medievale di u tardu tardu

Dopu, u Medievu (seculu XIII - XV) pò esse carattarizatu da l'aspettu di assai elementi di vestitu per i vestiti di l'omi; cusì, in moda, inclusi pantaloni di diversi longhi, chjamati "bre", camicose di tunici curtite,

A robba di i donne medievali sò distinti da un cutruale più largu di u vestitu, una cintura pronunzia è una fabulosa faldella, ci sò parechji tipi d'ornamenti chì facenu i vestiti assai voltu è pisanti. Hè ancu avissi nutatu chì, anche u luxu esternu, tali vistiti sò stati fatti da tessuti pesanti è molti.

Ropa di Russia Medievale

In a Ruvie Medievale, i vestiti preditti è davveru vistutu solu da i raprezii di una sucità nobili - i chjavi è ghjira di e taglije per l'omi è i vestiti ricche larga per a donna.

In i persone di u listessu ind'i robba tradiziunali di l'omi in Russia Medievale era cunsiderata cum'è una cammisa di pappagallo beni famusi, chjamati sappressi, strufinatu da una tela impasta.

À a ropa per a donna in a Ruvie Medievale, a so moda ùn hà micca indulging in una grande varietà. E donne vistutu di longu e tagliu chjucu chjucu, micca distinguished da bellezza è tessili d'alta qualità, è sottumessu camisa bianca di linu.

Unu di l'elementi più antichi di u vestitu di e donne in u Medievu à a Russia diventa poneva - una ropa di a cintura per maritaru, vistutu nantu à a cammisa .

Stil medievale in vestiti - una nova tendenza di a moda muderna

Cumu hà digià vistutu parechji volte, a nova moda hè nunda più ch'è u ritornu di un vechju scurdatu anticu, è mudernu, pupulari in many quarters rouges in l'stile giappunista hè nunda più chì u ritornu di i costumi tradiziunali di u Medievu.

L'esempiu cchiù striaticu di u ritornu di a moda di u Medievu in u vestitu sò vestiti goti cun culminale largu, largu, trimatu localmente, fasgiole è molti ruffles di tissuti è inseriti. Di sicuru, sò radicamenti difeenti da a vestizione di e nobili nobili di u Medievu - u tecido hà diventatu più luminosu è piacevule, un pocu decore dete e cose un stilu più fine, ma i carattìstici distinti di u vestitu stavanu in a so forma originale.

Inoltre, a moda di u Medievu hè rifughjatu in a vestimenta ghjovani di a subcultura gita - vestiti scurdati è sfrenziosi di a lunghezza larga cù u pittore nìuru è u mischju pegadiziu creanu una idea specie di u so pussessor.