Rucuzzi

Ancu i primi persone fighjenu in decuratura a so robba senzilla. Ciò chì pudemu avè dicenu da a moda muderna , siddu eminenti disinfettati è talented needlewomen avè l'uppurtunità di utilizà per a dicurazione di a ropa una varietà di tecniche è cintinara di tippi di materiali? U primu esitamentu di a dicurazione di i vistimenti di cordone pò esse truvata in i cronichi di u principiu di u 13 ° sèculu, quandu u Caftanu per Daniil Galitsky, u Grand Duke, era brodata cù fille di argentu è u doru. Oghje, u decoru di vestiti, vestiti, costumi è ancu accessori pò esse realizati cù fori, fiori multicolorati di densità diversi, cilesti, braccialini, sequins - ùn hè micca pussibile listà tuttu, cum'è i materiali di u pruduttu eleganu u so gustu.

Technique di decorazione populari

Forsi, l'ornamenti più famosu sò un riccuduve è un lace. Tali elementi ponnu accapitastate un pezzu di vistitu o cusì micca un pruduttu da u prugramma o tela bordata. A decorazione di u broddu di a robba hè stata utilizata per l'armata di u ghjornu è di a festa. Ancu un capelli di pilami da una pezza naturali pò esse decoratu cù perdi. E cumu questu chì a decorazione veste cù un perli nantu à a robba in un stilu marinu, quandu ogni fille hè spressu in lu lume!

E mudelli di moda muderni sò assai mischuli chì nantu à e vestiti apparenti ornamenti, chì in u passatu erani usati solu per decoratori interni. Cusì, i vistimenti edificanti stylish è tùniche sò fatti in a tècnica di "tramponto" usata per upholstery tapiserie, è i foglie ùn sò micca solu a prerogativa di i wooleners chì facenu bandelli stati è capelli. I fiori originali, fatti in a tecnulugia di fretti, servinu cum'è ornament à l'outerwear, cappelli è brusgi.

Pittura nantu à u tagliu cù specialità di tile, tecnica di patchwork, applique, spraying - sentate liberatu di sperimentà, adattamente e so robba in modu chì u to listu hè stesu unicu.