Pane

U lavà lavapu hè unu di l'elementi di l'spaziu di a cucina, senza ellu ùn hè micca difficultu fà. Pò esse diversi in u disignu, materiale di fabricazione, a so situazione in a cucina. In casu, in generale, pudete dividite in dui gruppi grande:

Chì sò l'asciera di a cucina?

In più di sta funziona basica, l'assecurante pò esse divisu in parechji altri paràmetri. E prima di tuttu - in u locu di stallazione. Per esempiu, un seccuitu di pienu di paravane hè abbastivu cumunità, chì si trova ind'i dirittu nantu à u muru. U benefiziu di questu hè chì si pò esse situatu nant'àutru, nantu à qualsiasi parete di liberu in a vostra cucina. Hè moltu semprici in cura è mantenimentu, è hè bellu raziu.

Un altru mudellu di u pressu hè un secadori di platti di plastica. Pò esse postu nantu à a tavula vicinu à u lavamuzzu è serà piacevule à utilizà. L'averebbii hè chì cogliu assai spazi preziosi nantu à u prugramu , è se u plasticu hè di qualità poboa, pò influenzallu negativu in a salute di a famiglia.

Hè piacevule à sceglie l'asseccu di u metale chjucu cù una strata anti-corrosione o l'acciaio inox. Tali assecaturi sò più durable è sicura, senza esigenza per e cundizioni di almacenamento, perchè ùn sò micca paura di ferru o chips.

Una cundizione impurtante per a cunvenzione di a anzianu hè a prisenza in u siccatoghju di un locu micca solu per i pranzi, ma ancu per cups è forks-spoons, questu, bi tiered. Mentre chì sirviziu unicu solu sirve per i zucchiari è securificà i cymbali.

I sicchi sicchi

I sicchi sicchi sò stati in assecuranti cun pezzi naturali. È pò esse custruiti in i bagnu di l'altri è l'altri. Se tenete un asciugare di lavà, serà assai piacevule per piazzate l'asciera da u fondu. Allora ùn avete micca riorganizà e pratiche dopu à lavare.

U vantaggiu di tali sicli hè chì vi permettenu di amandeti i platti è dà a cucina un apparenza più stètica. Inoltre, u polu ùn hè accumplutu nantu à i platti lavati è cups.

Sì l'assecatore hè muntatu nantu à l'armari debbiti, sò generalmente di statura standard è compostanu di dui moduli - una per i platti, u sicondu per i tazzi. Inoltre, sò furnuti da una bacia, chì drena l'acqua dopu lavatu i platti.

A prufundità minima di u gabignore induve l'assecurante pò esse stallatu hè 28 cm. L'larghezza di l'secadoru deve esse sceltu in u largu di a casella. I paràmetri principali di i sicchi inchiostru sò 50, 60, 70 è 80 cm. Ci hè mudelli chì rimpiazzà l'orizonte inferiscei di a casella cù a so paletta.

Tali assecante sò custruiti in un pezzu plastificale speciale, installatu in i muri di u gabignore. A puntata hè stabilitu per mezu di l'apertura o per mezu di viti autoccupanti. A seconda opzione hè più caru, ma ùn spota l'apparizione di i casketti da l'esternu.

Una cundizione impurtante per assecaganti integrata hè bona A ventilazione di u gabignore induve l'uttellu mudene hè guardatu. Per coperà ùn hè micca danatu è a casella ùn hè micca deformatu da l'umidità, hè necessariu chì avia da almenu uni pochi foros, è preferibbilmente - in lati opposti di u cabinet. Hè preferibile per elli à i mura latte, postu ch'elli ponu diventà una fonti di penetrazione di u polu da quì.

Per via, hè pussibule installà l'assecurante di pienu direttamentu in u lavu . Hè diventerà una sección addiziale di u lavatu, ma ùn pudete micca aduprà permanentemente, ma solu permettenu i pratiche fiscali immediatamenti dopu a lavare. E postu chì lavà in cucina hè casi sempre necessariu, i pratici cù a securizazione hà da esse aduprà a risturazione.