Quandu si piatra è quandu pè digà in sidurici?

A ghjente hà amparatu à cultivà a terra quarchi pocu anni fà. Per fà u so propiu alimentu, rapprisentanti di civilizzazioni antichi dominaru e tecniche agrotechniche simplici è cultivatu diversi culturi adattati per l'alimentariu. À u tempu, l'agricultura hè divintata a scienza progresiva. E oghje, l'omu hà largamente subordinata a natura per ellu stessu in l'usu di diversi droghe è l'appiecu di l'ultime tecnulugia di l'agricultura.

Invece, in i nostri ghjorni, parechji pruprietari di a terra, à u cuntrariu, ricusate di usà "quimica" in favori di modi naturali. L'usu di i lattini cambianti, l'agricultura agricula biologica è precisa, etc., anu avè ottinutu popularità. Mette populari include siderazione. Questa ùn hè micca una novità, ma hè un apparatu l'agrotechnicu, cunnisciutu longu. Scupremu chì u sensu è e funziunalità sò.

L'essenza di siderazione

À i culturi chì crescenu i siderati - include mustarda , ravane d'oliu, colza, cente di invernu , chinu, lupine, vetch, clover, alfalfa, etc. È sti prudutti tecnichi ùn cose micca cultivazioni in u sensu d'usu. Invece, anu utilizatu a so massica verde - dopu tagliatu hè incubatu in u tarritoriu per l'arricchimentu, è in qualchì volta hè utilizzatu commu.

Cù l'aiutu di i vegetarii, a terra di u situ hè arricchjata cù l'organu, u nitrogenu, u fosforu, u potassu è u calzettu. I razzii di sti prudutti beanu loosen u latinu, l'omblianu di l'ossigenu. E dopu incrustà in a terra una massa verde di sideri, decumante, aumenta a fertilità. I sidici anu ancu eseguite una funzione fitosanitaria: suppress the growth of weed grasses e secrete alcaloides, chì impediscenu i prucessi patogeni induve postu in chjassi contamiati. In corta, l'usu di sideri hè assai utile è pò esse applicatu in ogni giardinu. Tuttu questu hè realizatu cù l'aiutu di a tecnulugia di a rotazione di cose. Dopu frà a cugliera di u culleghju principali, chì era cultivatu nantu à u situ, u circondu di u circondu intermediatu hè statu nantu à u listessu situ. Allora hè fruttu è chjusu in u locu - a timing di questu depende di u tipu di pianta è sese si tratta d'inviu o primavera.

E ora avemu da capiscenu quandu quandu ci hè necessariu di suminà è quandu pè digà in i sideri.

Quandu ci seranu i canteri sò?

E siderate di razza, cum'è l'annunziate, seguita dopu a cugliera di u cultu principalu. In solitu este hè un periodu di tempu, cumincendu cù a terza dicada di lugliu è finisci cù a prima dicada d'aostu. Ùn hè bisognu di riturnà a sementa cù a simmonte, postu chì sti piantani devenu acquistà biomasa suffirenu prima di l'iniziu di u clima fretu.

Spessu, i sideri sò stati sighendi before plantà e piantini di a crescita principali, in a primavera. In questu casu, i siderati sò micca imminati, è qualchì tempu si crescenu cù e piantini, u zitellu annantu à u lettu hè allughjatu è straccu da u cut top.

In u vaghjimu, i sideri di l'invernu ci sia pittannu si pensa à lascià in u giardinu pà l'invernu.

À u listessu tempu, ogni cultura siduriana hà e so propria differenzi. Quandu anu planificatu a so sementa, hè megliu di dumandà l'anticipu quandu hè megliu à siminari, per esempiu, alfalfa in primavera o oghje.

Quandu si scava in sidurici?

Cut cutteri, in solitu prima di a so fiuritura. Questu hè fatta cù una corta Flat Fokine o un cultivatore convenale. A terra dopu a tagliu di i sideri ùn hè di nisuna manera sopravanna, altri u significatu di tuttu u travagliu serà ridduciutu à u cero.

I tempi cut-off depende direttamente di u tempu di u sembra:

Ci hè un altru appruvamentu di a siderazione - qualchissori agricultori di camioni ùn anu micca a massima verde in u locu, ma, cutting it with a flat cutter, lasciate in lettu. Questu hè particularmente bè per i paisani arghjidi ariani - l'abbulurazione verde corsi corsi di a superficia di a terra, chì prutegge a so uparite di u lattice di nutrienti.