Ci hè u sangue di sangue

U metabolismu di ossigenu hè assai impurtante in u corpu umanu. U so cursu normalu hè furnitu da ciddi sanguini chiamati l'eritrocyte, cusì una cura particulari è pagatu à a so impurtanza in a realizazione di l' analisi generale . A devenza di risultati da l'indicatori stabiliti indetta e patologii è parechji malatii.

I eritrochiti riduciati in u sangue - causa

A misura di u numbru di corpuscles sanguinsu hè fatta da u metudu di u so cuntà in 1 millimetru cubic. In i masci adulti, questa figura hè normale 4-5,1 milioni di particuli in 1 μl, in e donne hè menu - u voluminu mediu di l'eritrocyte hè sulatu à 3,7-4,1 milioni in 1 μl.

Qualchidunu, anchi i più minti, inconsistenzi cù i valori stabiliti indica chì in u corpu ci sò cambiate. Sì, se u fattore, da chì u sangue hè riddudu in i sangue, hè un gravidenza longu. U corpu femminili duranti stu piriodu cuntene l'acqua un pocu, perchè u fluidu bioloicu diventenu menu viscuali (diluted). In altri casi, avete bisognu di vede un medico per u diagnosticu è più investigazioni.

I ragioni pussibuli chì i sangue di i sangue di u sangue anu rimessu sò e seguenti:

Eritrocchiedi in u sangue sò abbandunati - trattamentu

Prima di tuttu, hè necessariu di stabilisce una malatìa chì provoca a devenza di u cuntenutu di cellulose da l'indici normali.

In i prucessi infjammatii di una natura infatigiosa o virale, hè prescritata a terapia appiccicata cù ineschju simultaneo di vitamini è immunostimulanti.

A iperidratazione, com'è regula, hè trattu cù diuretic preparations d'origine sinteticu o naturali. Una dieta speciale pò esse prescritta cù a restrizzione di prudutti chì abbiamo l'acqua in i tessuti.

Dopu a perda di sangue, i medii di urgenza sò presi a ripristinari a cumpusizioni è a quantità di fluidu bioloicu.

I patologii restante sò sughjetti à una ricerca più seria è minima, è u trattamentu deve esse realizatu sottu a tutela di un spécialiste, generalmente in un modu ambizante. In particulare: cuncetta e malatie oncològichi è e cundizione anémicas, purtate cun consegni periculosi.