Juniper - pianta è cura

Juniper hè un parente distante di u pinu. Hè cusì unicu chì solu cù a so prisenza hà un effettu curativo - hè solu di respira in u so aroma di u coniferu, cumu l'ucitanu à u mellore. Ellu dorme fermu più forte, alleva a muzzà. Ma micca solu quì! I sustanzi chì sò publicati sò cacciate i microbicchi patogeni è purificate l'aria.

Juniper - description di a pianta

Juniper hè un arbulu semprui o arbusti di a famiglia di cyprès. Sposta da a spezia, creci da a meza metru à 20 metri, è e so rame possanenu spines recta o aghja scaly.

In apparizione, pò esse un arbulu difesu cù fille malcevuli, cum'è una catifa chì cuddà u moeddhu stessu, o un arbre cun una fronda in cungreghja o piramidale.

U gesuru possa i fiori di u seculu sessu. E donne chì aspetta com'è pene rotulente verdu è l'omi sò questi brunevi cù 3-4 stamens. U so fiori si trova in u ghjugnu, fruttu - in August-September.

Juniper - cura è cultivazioni

Plantamentu è cura di uppiginu di e sfarenti spezii - solu per u globulare, è per u cumuni, è per l'altri, hè casi listinu. I varietà più populari sò ordinariu, sferisici, Caucasian, Daurian. Piglianu li reguli di cultivà è cura nantu à l'esempiu di u giniperu ordinariu.

Juniper hè cumuni - pianta è cura

A pianta hè abbastanza invernu è ùn hè micca necessariu un sustegnu, in ogni modu, i raghji di u sole à a fine di l'inguernu, allughjenu baldi, sò un periculu. Per caccià uperatore da elle hè un sacchulu di sacramentu o di una materia simili. Hè ancu desiderate per sguassà a neve è u ghjacciu da i rami. I tippi altri sò ricumandati per vincini cù spaghe per prevenzione furmazione.

Puderete plantà un ghjuvellu ordinariu in ogni terrenu - in questa materia ùn hè micca esistenti. Plantate megliu in a primavera. Per elli, elli stessi posti soleilati, perchè in l'ombra creceranu senza forme è sbanditi.

Un fossu deve esse preparatu in anticipu. A so prufundità duverà duie volte di quant'è a Terra Coma nantu à u sistema radicali. Per arbusti enormi, u fossu hè scaviitu circa 70 cm.

À u fondu di questu fogghiu, ci hè bisognu chì hè una 15-20 centimetru di drenaggiu di sardi è di brianti rotulati. Quandu a pianta hè stabilitu, e so radiche sò sbrizziati cù una misura di a tarra è cunsistenti di terra turf, torba è sabbia in una ratio di 1: 2: 1. Se a pianta hè grande, hè stata pianta in modu chì u colpu di a ravita hè di 10 cm sopra à i vaddi di u pit. In i pianti ghjovani, deve esse livellu cù u pianu.

Sè a piantazioni si trova cù un sistema di razzioli aperti, anu da esse trattatu cù "Kornevin" o qualsiasi altru stimulante di rooting.

U fertilizzanti sottu u ghitaru hè megliu fà in a primavera, quandu ci hè un rapidu crèscita. Quandu l'alimentazione hè nutrablea nitroamophousosa, abbastanza 30-40 grammi per ogni arbulu. Autunno per fertilizà i zipri ùn hè micca cunsigliatu, chì i ghjovani rimoti, pruvucati per l'alimenta, pò mori in l'invernu.

Un juniper cumune ùn pò micca tollerà un veru sante u sicuru, per quandu ci hè moltu di regu in u caldu. I pianti giovani anu più freti frequenti.

Crippa di ghitarum in u giardinu

Se pensa un ginebru cum'è un spinu o à a zonificazione di u situ, dopu adèttu chì crede lentamente. In ogni casu, a distanza trà l'arburi devini esse da entre 0.7 e 1.5 metri.

L'arbureti di uviziu ùn devenu esse di cultivate sottu à l'altri arvuli, soprattuttu cù frutti, cum'è pudè diventà una fonte di parassiti fungus, perchè l'averebbe cascate è si deve trattatu cù preparazione speciale.

Un arricumu di resina maravigliu, sparghjendu di tutte e parte di uppemmu, i so frutti è l'agrumi cunnisciutu in a medicina famigliali, u legnu per ogni tipu di prudutti - hè solu un magazzinu per a salute è l'embiu.