Enterovirus meningitis

A meningitis enterovirus hè una infizzione severa è fugasta di i membrani di u core. A principal cause di sta patologicu hè infestazione enterovirus. Hè trasmessa da travaddà è in cuntattu cù u trasportatore virus.

I sintomi di meningitis enterovirali

U periodu di l'incubazioni di a meningitis enterovirali hè di 2-12 ijii. A malatizza cumincià cù un fesso stufa, un risu dramaticu di a temperatura, vomiting e severi maloforte. I sintomi carattistichi di meningitis enterovirali sò ancu:

In i casu severu, i nervi crane sò affettati è ci sò difficultà per agghiutti, strabismu, diplopia è disordini di l'attività di motore.

Diagnostu di meningitis enterovirali

À u minimu suspetti di meningitis enterovirali, avete da chjamà immediatamente un duttore, cum'è a cunsuleta di sta malatia sò assai siveru: hemorrhagie in glàndules suprarenali, edema di u cerebrale, etc. In i cundizioni di un uspidale, hè stata una indagine chì cresce o rinfigurà u diagnosticu. I Pacienti sò fatte:

Trattamentu di meningitis enterovirali

Per trattà enterovirus meningitis serosa, i medii antivitali Aciclovir o Interferon sò prescritti. I Pacienti cun l'immunità debhjutu bisognu d'immunoglobulina intravenosa. U più impurtante in a terapia di una malatie hè una diminuite in a pressione intracraniale, perchè u paci hè prescribed:

In certi casi, hè ancu necessariu di amministrari solu solu suluzioni salina intravenosa. Prupanà a embrizione. Per alleviate e pastiglii, cum'è regula, i punctuli terapeutichi lumbaru sò realizati, è l'agenti antipirituali sò usati in temperatura elevata - Ibuprofen o Paracetamol. Sì un pacientu hà crampsti, Seduxen o Homosedan hè prescribed. Comu terapia avevule per i maladie, i nootropici (Glycine o Piracetam ) è i drogami per u trattamentu di malatii di u sistema nervu (nicotinamida, succinic acid, Riboflavin) sò ndicati.

Dopu a rializazione sana cum'è una misura preventiva di meningitis enterovirus:

  1. Sempre bevete solu acqua refined o boiled.
  2. Impegià bisognu i reguli di i hygiene persunale.
  3. Traite ogni malatia virali sottu a tutela di un duttore.