Zoe Saldana per a rivista Editatu hè apparevutu in l'imaghjini di u Principi

L'aprili 2016, u mondu sanu dicia adiu à u Principiu, ma i so canzone è l'imaghjini, chì eranu recordati da parechji di i so aderbuli, cuntinuanu inspirerete. Cusì u glossa L'Editore per a tappa di u fattu d'Augustu inventa attore posa è mudellu Zoya Saldanu, è per sparà una donna - u famusu fotografu di moda Catherine Kim Sebastian. Hè quellu chì hè stata cun l'image di Zoya di u Prìncipe, chì hè assai andatu à l'stella.

U situ hè assai interessante

Se considerate a tappa di u glossu, Saldan ponu vistu in un vistitu velu velvete - unu di l'attire favuritu di u cantore legendariu. A strada, i picculi ricchi nantu à a cunta ancu di u capelli di u prince.

A postu era una scena in una blusa bianca-nera cù un scogliu profiticu, inseriti u bracciale. L'imaghjera hè cumplementata da i pantaloni neri cù un altu fitu è ​​u decoru da i anchi.

A terza photo diventa assai brillanti. Zoe apparaît in fronte di i fotògrafi in un vistitu di trouser. L'imaghjera hè cumplementata da una brusca di sera di lussu cun u collu di scarpa, i scarpe di suede è una canna negra.

In più, i lecturi di a rivista facianu una serie di ritratti differenti. À u primu Saldanu era vistutu cù una brusa liccosa cù colti, cordoni è peni. In a photo hè stata attraversu assai pensatu, misteriosa è ternura à u stessu tempu. U sicondu ritrattu era tuttu diffarenti. Prima, Zoe cambiò i so capelli, è nantu à a so testa inveci di rizzuliddi avianu un altu hairstyle. Siconda, l'imaghjini stà capita per esse dinò è friddi. Per questu questu, u modellu era vistutu di una chjave borsa bianca-blu-bianchissima cù una brusa bianca, u collu chì era attaccatu à un arcu.

Dopu à quessa, andà una seria di no interessante interessante. Zoe hà statu apartu davanti à Sebastian Kim in un vistitu elegante cù un becchita doppu. Allora Салдана hà cuminciatu à prisentallu in u muvimentu. U primu hè stata una foto unni u mudellu era vinutu. Hè strappatu pantaloni neri, una brusa bianca è un mantellu distisu assai. E in a seconda stampa, Zoe parechji pantaloni brillanti, una brusa bianca fattu di materiale fine è sapori neri. L'attrìccia in a stampa attimpirà nantu à u fugliale di rinfrisu, quarchi cosa cum'è un ballu.

Leghje ancu

Entrevista à a rivista Edit

In più di una sughjetti di foto interessante, i fanatichi di talentu Zoya Saldany trova una entrevista divertida. Eccu ciò chì hà dettu di a vita in a Republique Dominicana:

"Emmettimu per vive in una cumuna chjuca. Ci hè un regnu di una religione, di cultura è di una una ghjustificazione senza cambiante versu una donna. Latini sò assai tradiziunali in cunzzione di u sessu fair. Pudete sapè dunque chì in u mondu induve aghju vintu, l'omi règulevanu.

Allora u cunversu tornu à u sexismu in Hollywood:

"Sapete chì u tema di l'ugguali si sviluppa oghji spessu, è ùn hè micca solu questu. Dopu tuttu, ciò chì ci hè per escemente, e donne si paganu menu di l'omi. Allora sempre dicu: "Eh, productore, pagà più, perchè quandu avete bisognu à arraggià in un tour di stampa, voi fà turnà à mè, per micca qualcosa.

Inoltre, cum'è Saldana hà dichjaratu, duie naturei oltre sò cunisciuzzini:

"Ancu la me mamma hà dichjaratu questu. Ella accusa chì mi piace l'acitu è ​​di a mantra. Una parte hè cusì tina, faciule è faciule, è u sicondu hè dura, esigenti è strettu.