Vestiti di moda 2016

In vistiti di i più ricenti ricicletti di designer, ogni rappresente di u tribunale ghjustu pò accentu a so feminità, a fragilità, l'incantu. Vulete sicuru d'esse? - Dopu avemu duvemu prupone à avè acquistatu incù i tendini più cali di u 2016.

Chì sò i vestiti di moda in 2016?

  1. Tuttu u biancu . Comu in u 2015, in a nova tempesta, vestiti laconi è bianchi sò pertinenti. A so cut invece puderete simplice, ma solu à u primu sguardu. In i linzi asimmetrici complexi è siluette di libertà insuline, cun ruffles, lace è altri dati, rinfresione è incredibile eleganti sò fatta. Ùn bisognu micca di ghjenui o accessori brillanti, è u pezzu pò esse a più simplice - a vista bianca tutta hè bona in ella stessu. Almenu un such dress hè stata trovata in e cullezzione di quasi tutalità di i disinazioni di principale.
  2. Lace lace . Hè una di a tendenza principali di vestiti di moda in 2016. Un prerequisite, però, hè chì hè per mezu di u cordondu chì a pelle face guardà. Tutte sottucattiti sottu cuntrastatu sottu à u tonu di ogni culore - solu beige si permettenu. In questu casu, u stilu chì l'armata hè eseguitu, ùn importa micca assai. À quelle anu eranu mudelli cù un slant à Boho, gòticu, licurosu, romantico è piquante, strittu. Se decide nantu à un vistimentu leggente , vale a pena prestu attenta à:
  • Touching ruches . Cute little babbles in vestiti moda 2016 si trovanu principalmenti verticali, chì visualmente elabure a figura. Chiffon chjarra, presa com'è basa, permette di creà un volumore addiziale. Silhouette - libera, cù una fascia trapeziale. Sposta da u culore, u vestitu pò esse luminoso è intelligente è neutru è abbastanza casual.
  • Cunsiglii . In fattu, i ruffles è doblegheghjani in i vestiti più modi di u 2016 sò assai simili - i dui è l'altri centanu focu in a fugliale, cuscendu un cuntrastu di i textu di u cima è di u fondu. Questu stilò hè otticu per quelli chì avemu bisognu à aghjunghje un voluminu à i malati per equilibraru a cinta cintura anch'ellu (u "triangulu intornu").
  • Gòticu . L'altitudine solenni è l'ùmigra di l'otochju di u 2015 anu migratu versu certi stili di vestiti di moda 2016. Uni d'elli viaghjate più adattatu per a vita di l'annunziu (un maxi-vestiti chjusu cù manichi è rivelle di Chloe), mentri à l'altri, i carattìstichi caractères de l'estil gòticu, I manichi di Guipure, per contru, sò esposti (in particulare in i mudelli di a sera).
  • Solu a pelle . Ci sò state in i culleghji di ricetta è senza coghju. Da stà prisentatu per u 2016 moda vestiti informale: monochrome, cutte intelligente (robba, trapezoid, casu) colori silenzii base - nìvuru, marron, borgoña, Borgogna è altri.
  • Flower maxi . Ma questa idea per i vestiti attraversanti di notturna di u 2016 ùn pare micca pocu cumuni: creanu una imaghjini di una fianna fairy unearthly, vinuti da e pagine di i libri nantu à a magia. Eccu ccà, a robba beige hè utili - i pratichi sò chini di inserti trasparenti. Pudete cumplementà cù ferri longhi o pilate di furore.
  • Underwear . Perchè u "temu pijama" ùn hè micca sviluppatu bè, assai couturiers anu tornatu torna per u vestiti femminili nantu à strapelli finti cù un minimu d'elementi decorattivi. I culori eranu diffirenti, secondu l'ambientu generale di a cullezzione: da i bianchi innucenti, "sfarenti" sfumature d'oliu o borgogna à fucsia sexy cù trimata negra.
  • I militari . Quelli di u couturier chì ùn avianu micca favuritu a feminità senza prutezzione, prisentanu stampa di e picciotti chì puderanu stallà per elle. Da quì in 2016 è belli vistiti di moda, simili à l'uniforme militari: doppu breasted, caqui, cun epaulettes è pedace di ricci.
  • Rice impredictible . Ancu i vestiti di notte di tutti i tonalità di rossu fù prova à esse bonu trà e tendenzi di a moda di u 2016. A diversità porta in tutti i stessi lace, a prufundità di u culore si face, è u cunceculu di u gustu hè spressione da e formule cumplette.
  • Un novu modu di stampi d'animali . È finu à l'ultime - imagine pertinente sempre cun culori animaliistichi, chì saranu apprufessione speciali in una festa di gala o festa.