Manicure with lace

Qualchi parte di e donne di a moda abbandunarà l'articule stylus è neat. In generale, a manicura hà longu cessatu di esse solu un prucessu ienicu è hà divintatu un modu di cumpensà l'imaghjini, decorazione, è ancu una "carta di affari" di una donna. Una maiò varietà di tecniche di manicuranza, di decoru è stili permette à qualsias fashionista per cullà una manicura à u vostru piace.

In questu articulu avemu a parlarà di u ghjornu di u ghjornu di e casate manicurendu cù lace.

Francese, manicure, laca

Manicurare francese cù lace è una variante eccezziunale di u manicurale di e casali. Ma per l'impresa di ogni ghjornu, farà bella. Hè impurtante chì ricurdà a necessità di una combinazione harmoniosa di u stili di unghji è u restu di l'imagine. L'opzioni più universale per a manicura sò netti bianchi è negra.

Chjave bold, prestu per esperimenti, pudete diprezzà e so mani cù una manicura cun u rosice rougatu, viole, verde o blu.

Pudete ancu aduprà un mudellu di cuncettu selettivu - solu nantu à unu o duie unghji.

No menu spectaculare è s'assumiglia una luna manicurera in u spettaculu dilicatu.

Cume una manicurosa usando lace?

Ci hè dui tecniche per esse realizatu manicurare cù l'aiutu di lace. In u primu casu, una strappa di tissu di lace si serve com una tipu de stensil - hè applicata cun vernice, è u tela hè aggressivu in pressu à u luguru preparatu. Hè assai impurtante chì i movimi sò clarificati è u disegnu ùn hè micca sbagliatu. Dopu chì a stampata hè stata secca, u so unghje hè cupartu cun vernici clarificatu o un capu di cuteddu.

A seconda via hè pegu. Questu averebbe dumandà i pezzi di cordone è un adesivo non-tosca speciali per unghie. I piani di unghjulinu deve esse prumveni - cupèrnu cù una basa protettiva trasparenti, è se vulete - ancu cun vernice colore. A cola uniformi distribuitu nantu à u unghje, è nantu à questu hè appiicatu è pressatu contr'à u lacciu. E teurani suprate sò ribelli in a forma di u unghje (ci vole à pegà i canteri cù a cola). Per una manicure di sta tipu, pudete aduprà un cordone speziale, o ogni casgiu in corda apposta per a densità è u patronu. Ùn hè bisognu di coperà u lacustre secondu cù lace, ancu s'ellu si vulete, pudete ancu applicà un cumpensu protettiv speculativu (cima) in ungles.

Un'altra manera di ottene un patrone di cordone assai in uni naturali hè di pittura. Per fà questu, avete bisognu di un pezzu per pittura, vernici colore, bagnu di cuttuni, è un remover ungla d'ungliu (per correggiate leghjite micca successi). Sceglite u mutivu favorece u còdice è piace à un untu preseltu. Di sicuru, questu ùn sarà micca un bacaldu veru, ma cù una eseguzione curretta è dilicata, cusì una manicura hè superb.

Quelli chì pintapintai parranu cusì complicati è travagghianti, cum'è l'additivi maniculi pronti, applicazioni cù motivi delicati. Ma tali etichettivi ùn sò micca adattati per manicurare ogni ghjornu per via di stabile pòbbilità, fragilità.

In più di cordone, pudete decorate unghji cù strisce, filamenti di u doru o cilings satin, è arcu. Hè impurtante ùn mancassi è ùn manca di trasfurmà a tenerezza è a gràzia di puntelli in vulgarità economica.

A maiò parte spessu una manicurata cù un cordone hè fattu nantu à uni accrued in a tècnica di "aquarium", perchè in questa manera hè pussibule alcuna massimu durabilità è durabilità di u risultatu.

In a galleria pudete vede esempi di manicuranza cù lezzi.