Critica di u razzismu in a serie "U ghjocu di tronu" di John Boyerga

Ricurdativi chì dici nantu à una mosca in l'ungulate in l'ingudu? Allora, una entrevista cù l'Edizioni di John Boyeaga GQ hè una tale cucchiaiata di tar di tutti i fanelli di a serie di culte "U ghjocu di tronu". Fans di a storia in u stilu di fantasione annuncia l'aghjustatu di a premiere di a staghione 7, è un attore nutturinu à u stessu tempu si parlava negativamenti annantu à u casting di sta epopea TV.

In una cunvirsu cù i ghjurnalisti Star di u film "Star Wars: Awakening the Force", decide di passà i stori più amati nantu à a vita in i munduri fittiziu - in Västerås è a Terra Mediana. Sì, ùn vi maravigghiate, è u Signore di l'Anzi hè altru. Pianu, Boyer criticò u colettu di i dui prughjetti.

Chì unisci i pelle, fora di i paesi persistenti, i cuntinenti, e razzi? A risposta curretta: in u film ùn sò micca attori nè.

Race inequality in a screen

U mumentu Boyer formulò a so dissimulazione cum'è seguente: "Nè in u" Game of Thrones "nè in" U Signore di l'Anelli "vemu nè persona negra. Sò simuli micca quì. Ùn vogliu micca pagà soldi per vede u stessu caratteri! ".

Hè necessariu di clarificà. Tutti i sèculi di fantasia grande (u "Signore di i Rings" anu tante parechji parte chì pò esse chjamà una mini-serie) sò stati tomuti da i libri. È davanti à criticà i diritti è i pruduttori, vale a pena torna versu a fonte originale. Se ùn avete micca "neri", da induve si mette in l'adattazione di film, o a film, basatu nantu à i rumanzi?

Leghje ancu

Un altru puntu impurtante: in i libri di George Martin ci sò parechji naziunalità cù u culore di a pelle. Questu hè riflittutu in a serie. Natalia Emmanuel da a Republica Dominicana te plays l'intransprete Misandey, è u rolu di Areo Hotah, capu di u guardiu di u Prìncipi Dorn, hè ghjucatu di DeObia Oparei, cù e razzi nigerian.