A Parigi Jackson à a fama avia divutu à l'hippodrome in Melbourne

Eterità di u Statu Impastanti di u tardu Michael Jackson hè statu vistu paparazzi in u cupistu di Melbourne. Stu avvenimentu sportu impurtanti si succòrnanu in l'Australia tutte e caduta. Derby venenu per vede eminenti invitati, è in quellu annu si juncenu è Paris Jackson.

A ghjuridizione di a "cattura" di rapprisintanti, a zitella ùn era micca assai interessata da ciò chì era succorsu. Ella chianciva, mustrava a lingua, grimuse, sia, sipoltu in u smartphone è anch'ellu inghjinuchjatu davanti à a so amica, u mudellu Olandese Lara Stone ... In una parolla, Paris hà intesu interessatu in tuttu fora di u cursu di e competizioni equestri.

I sonni sò veri

True, vale da nutà chì Miss Jackson accertò in una entrevista cù Vogue australiana chì ùn cunnoscia pocu à pocu à a Melbourne Cup, pese à a seria pupulazione di questu avvenimentu frà i seguici di cavalli cavalli.

In u cuntinente Verdi Parigi arrivò per a prima volta. À a vigilia di u so viaghju à Stellar, ella palesa i veri raggiuni di u so viaghju.

Leghje ancu

U famosu ribellu è non conforme hà dettu u seguente:

"Sempre avia vintu annunzià u Australia, è dopu avè amparatu chì u mo babbu è a mamma anu maritata in Sydney, per mè, vinendu quì hè un avvene impurtante.