Esercitu "Vacuum" per l'abdomen

Sicondu statistiche, un gran numaru di donne ùn anu satisfatu cun u statu di u so stomacu. Molti boli, si lamentanu d'impughjate a pressa dura, si ponu nantu à i dieti, ma ùn ci hè nisun risultatu. Parechji sughjetti recettanu prestu attenzioni à l'exercitu abdominal, chì hè chjamatu "Vacuum".

Questu esercitivu hà fattu famusu per u famusu Arnaturu Schwarzenegger. Hè per quessa chì parechji cresciatori utilizanu in u so furmazione. L'exercita di e femine sera aiutau di ridivanu di l'eccessu centimitru in a cintura è righjunghjini un bonu sguardu abdominal.

I benefici di l'esercitu "Vacuum" per a cintura

A riduzzione di volumi hè duvuta à a creazione di grassu viscerale, chì ùn pò micca esse eliminati in i travaglii normali. Questu ùn solu permette di perdiri u pesu, ma ancu hà una effetti positiva nantu à u travagliu di l'organi internu. Regule u danu per esse regularmente, pudete aprezzà i musculi di a cavità abdominal, chì farà chì l'abdomen idealmentu chianu. Esercitu "Vacuum", chì hè stata postu o stinnitu, pussedi un effettu pusitivu annantu à u sistema di a digestiva, chì ponu pussibile di trattà cù cuncipitalità è di nurmalizà u fugli. Favorevamenti influenza nantu à a postura, chì permettenu minimu u risicu di furmazione di una fossa. L'exercitu regula aiuta à purificà u corpu di sustanzi periculosi, è questu u meziologu.

Cumu faciete l'esercitu "Vacuum" - a pusizione di partenza

Ci hè parechje scelte, chì primuramente diferendu da a pusizione di partenza. L'opzioni principali sò:

  1. Mentirle à a mio volta . Pettene nantu à u pianu, doblegu e so pedi in u ghjinochju, è cundiscenu i pede nantu à l'anch'elli di e so spalle. A volta sò duverebbe diretta per ellu chì presse u bassu voltu à u pianu. E mani ponnu èssiri postu nantu à u stomacu per cuntrullà u prucessu, o l'avè dissiru à i lati.
  2. Standing . In questa varianti, ci sò dui posti. In u primu casu, hè bisognu à esse ghjustu, ponite i vostri pedi à l'anch'elli di e so spalle è bassu i mani. In u sicondu casu, i peri anu ancu esse situatu à a larghezza di e spalle è ghjuvata batte. À u listessu tempu, i ghjinochje è e nucciasti sò pocu aggrigata. Mani tenenu per fucalizza nantu à a fronte di a coscia.
  3. Assicurata . Fighjendu cumu fà l'esercitu "Vacuum", vale a dì una variante più di a pusizione di iniziali - si pusendu nantu à una sedia, mantene a vostra volta, è fate i vostri mani in i ghjinochje.
  4. Quattru ardenti . Ritorna nantu à u pianu cù i ghjinochje è i palme, cù a spada per inturnu. A testa hè abbattutu, ma u quellu ùn deve micca toccu u pettu.
  5. I vostri ghjinochji . Purtate nantu à i ghjinochji è e vostre mani nantu à i ghjinochje. A volta ci vole à culpita è a cuttivata.

Pudete elogià una pusizzioni di iniziali, postu chì questu ùn affetta micca u risultatu, u principale hè chì hè piacevule.

Cume à fessi "Vacuum" - a tecnica di realizazione

Pigliate a postu originale è rilassate. Fate una lenta exhalazione, perchè chì in a fine ùn hè micca esse arristatu in i pulmoni. Spiegliu i musculi addominali, hè necessariu di sculaccià a manera quantunque possibili. À u puntu massimu, tenite durante 10-15 seconde. Hè impurtante ùn sputanu in questu. Ùn rilassate i musculi addominali, pigliate un stufitallu, è pruvate à mantene in autu 10-15 seconde. in a tenza. Quandu ùn ci hè più forza per esse senza l'respirazione, inghjustassi lentamente, rilassante l'stomacu. Dopu d'avè, avete da rinvresà a vostra respirazione , per quale scopre, fate qualche inhalazione ordinali è l'exhalazione. U prossimu passu implica a repetizione di l'azzioni iniziali, quella chì hè a liberazione di i pulmoni trà l'aria, a tensione musculale è a retrazione di l'abdomen. Dopu à questu, senza ritornu, fate un pezzu finitu di u stomacu. In un avvinte, vale da fà 5-10 repitizioni, ma cunzidira i vostri capacità.