Eserciti per u partitu internu di a coscia

Pocu ghjocu hè cuntentu cù l'aspettu di i so zuppini, in particulare una particella problematica di elli, cum'è u latru internu. U fattu hè chì quandu cammendu i musculi sò pocu usatu, è si ùn li dessi micca una carica speciale, inevitabbilità micca di vaghjime. In ogni casu, l'esercizii per a parte interna di a còscia sò simuli semprici è se i realizami trè volte à settimana, tornerà rapidamenti à una bona forma.

Squats per u latru internu di a coscia

squadre chì sò a migliore misura à rinfurzà a parte interna di a cella. È per u migliore effettue, hè cunsigliatu per esercire di dui tipi a una volta:

  1. Standing, pene anch'ellu à l'ispalle anu, mani nantu à a cintina, pedi paralleli di l'altri. Squat, chì tirava in tutte e nucali, cum'è se vulete sentu nantu à una suttana baja. Quandu l'angolo di i ghjinochji hè di 90 gradi, fassi per un segnu è tornanu à a pusizione di partenza. Repetite 3 avvicinamenti 10-15. S'ellu si faci travagliate facilmente, aghjunghje manu in manu.
  2. Standing, pierre anch'elli più largu chì spalle, mani in a cintura, medichi di u pede miranu dà capu allora quantu pussibule. Fallu lentamente, finu à pudete, fate ungevamente durante 2-3 segundos, è poi pianu lentamente. Repetite 3 avvicinamenti 10-15. S'ellu si faci travagliate facilmente, aghjunghje manu in manu.

Oghje queste dui eserze sò abbastanza per i musculi di u latru internu di a còscia per vene in tonu è diventà più belli è strinsenu. In ogni casu, per un'ecitu più cumpletu, hè megliu di cumportamentu a furmazione in una manera cumplida, dà una carica diversa.

Gimnastica per u partitu internu di a coscia

Furtificà u partitu internu di a magreta aiuta l'eserciziu simplici chì deve esse faciule regularmente, trè volte à settimana. Contraindicazioni sò malati catarrhe è prucessi inflammatorii aggiuti - prima guariscenza, è dopu avè ottinutu. Allora, fatturendu per u partendu internu di a còscia, devendenu cumprendi:

  1. Fate nantu à u to lado à u pianu, ghjustu nantu à u codu minossu, cù a seconda mano fatta contru à voi. A càta di ughjincu hè intricciata à u ghjinochju è ponu davanti à a rimette. Tire da u toe da a bassa per averebbe per voi è duverà i so muvimenti e piegli, mediu in amplitude. Fate questu un minutu o più longu, finu à quì ci hè un sensu di pezza in l'internu di a coscia. Allora ripetì per l'altra parte.
  2. Pigliate a pusizzioni scritta in l'exercitu previ, ma assicurazione subitu subitu in a so peddula, è da sta pusizzioni, realizanu moeddi circulari primu à unu, è dopu à l'altra parti. Repetite per a seconda pera. Do 3 sets of 20 rounds in ogni direzzione.
  3. Assicurata nantu à a chjera cun peri maggetti, colpi a manu in u lock è lasciate entre i ghjinochje. Pruvate di cercà i vostri ghjinochje, ma resistite cun vostri mani. Tutti i 10-30 seconde di sforzu, dà tù stessu tempu per reste. Repetite 10 volte.
  4. Mentirà nantu à a spada nantu à a chjappia, mette e mani in i vostri buttigli, u coddu ripasti nantu à u pavone, è e latticamenti stincianu u pianu. Pigliate i calcutti di u pezzu nantu à sè stessu, è in questa position, rindite è diffuse e so perte. Do 3 sets di 15 volte.
  5. Pòviu nantu à una sedia, a volta hè diretta, frà i ghjinochji - una bola mediana. Piuttostu chì pussibule aghjerà a forza di i musculi, è, righjunghjendu a tensione massima, rilassate è ripigliate. Do 3 sets di 15 volte.

U furmazione di u latu internu di a coscia serà più efficau se cumpareghja cù una dieta di prutezione, chì questu puderà esse rinfurzà rinfurzà i musculi. À u listessu tempu, ghjucà, salta una corda , per cursa a scala o u passu vi permettenu di liberà di e fracche e sopra, chì spessu spuma a forma di i malati. Tuttu in un cumplessu, vi darà i peri di i vostri sogni!