Kara Delevin chjama à e donne pè prestu attinente à i prublemi in ginekulugia

U famoso mudellu Kara Delevin hè una persona interessanti. Ciò cose chì pruteghja l'ambienti face posa in fronte di i cammari nude è di fà tatuaggi. Kara arganizeghja a pòpulu benedizzione per cullettisce i donatori per parechje necessità, è, quand'ellu vinarà aieri, chjama à e donne à prestu attente à a so salute.

Kara nantu à a tappa di u Rivendulu Sunday Times Stile

Avà in America, ci hè una campa di publicità chjamata Lady Garden. Hè a donna chì opens l'ochji di parechji rappresentanti di u sessu ghjughjulu à parechji malati ginekoloogichi, chì pò pruvucà u sviluppu di un tumore malignu. Kara Delevin hà unitu à questu muvimentu, quì nantu à a tappa di l'Issuglu di sittembri di u Sunday Times Stile Magazine. A picciotta era purtatu una sudari cù u logu di u Garden, è trà i peri ci era un girasole.

Quandu a sughjettu di fotografia era annantu, Delevine pubbricau a tappa di a rivista in a so pagina in Instagram, scrivendu e seguenti parole:

"Questa sessione di foto facenu felice è animatu, perchè aiuto à e persone. Spergu chì sta rivista avarà aiutu à e donne per capiscenu un tema sensible cum'è malatie ginekolooghi ".
Leghje ancu

Delevin - un mudellu pupulari di u nostru tempu

Kara nascìu in Londra 24 anni fa. Hè cresce in a prestigiosa zona di Beogradia è si diploma in una scola privata. In u cumpagnu di mudellu passò abbastanti tardi - in 17 anni, ma dopu à 2 mesi, Kara principiava a brillarini nantu à u podju, introducennuà a cullezione Burberry Pre-Fall Collection. Dopu quellu tempu a carriera di Delevin s'hè allargata. Duranti u so tempu com'è mudellu, Kara hà cullabbatu cù ei famiglii famusi cum'è Oscar de la Renta, Shiatzy Chen, Jason Wu, Burberry, Stella McCartney, Dolce & Gabbana, Fendi, Chanel è altri.

Oghje, Kara hè di 24 anni hè nantu à u 5 di u locu in a categuria "50 supermodeli di u mondu" in secca à a versione di u portale internaziunale Models.com è hè cunsideratu unu di i mudelli più populari di u nostru tempore.