Aarone Taylor-Johnson sorpiggieghja i fanali cù u salutu spusiale di a so mòglia

L'attore britannicu d'26 anni, Aaron Taylor-Johnson, chì hè cunnisciutu da parechji di i pittori "Sottu strata di a notte" è "Becoming John Lennon", ùn ceuta di maravigliate i so fannini. In u 2012, un attore ghjovanu è assai attrattore hà maritatu cù una donna chì hà 23 anni di età di ellu, è oghje hà dettu cunnisciutu chì avia dettu un tatuu.

Aaron Taylor-Johnson

Arone unusually felicitatu a so mòglia in u so anniversariu

U 4 di marzu, u famusu scenicu britannicu, fotografu, direttore è artist Samantha Taylor-Johnson celebra u so 50 anniversariu. In questa occasion, u so maritu, Aron, deciseru di fà un attu interessanti - per cumprà un tatuu cù u nome di a so mòglia "Sam" in u core. I cambiamenti nantu à u pettu attore hà accupatu nantu à u telefunu camera è pubblicatu una stampa in Internet, firmendu cum'è stu:

"Sempre seranu in u mo core. Tanti auguri, caru Sam! ".
Tattoo nantu à u casu di Aaron Taylor-Johnson
Leghje ancu

A simpatia chì evoluzi rapidamente in amore

Arone è Samantha amparanu nantu à a pelicula "Become John Lennon" in u 2009. Allora u diritturi prova di truvà un attore chì era sempre unknown, ma hà avutu un talentu considerablemente. À quellu tempu, Sam era digià 42 anni, hà criatu 2 zitelli in u so primu matrimoniu è pruvatu à scurdà u cancellu in pocu da trasplantatu. Arone era un zitellu di 19 anni chì ghjera accuminciatu una carriera attore è hà sunnatutu una famiglia grande. In a so intratena, Taylor-Johnson hà dettu riguardu à a Samantha:

"Quandu a so avete, aghju avutu chì oghji ùn hè micca simpatia, ma l'amore per a vita. Mi vulia creà una famiglia cun ella, è chì Sam addivintà a mamma di i nostri zitelli. Allora ancu tutti quelli. Aghju aghjustatu per questu.
Arone è Sam Taylor-Johnson, ferraghju 2017

In più di Aaron, Samantha parla ancu di un matrimòculu improrunale cù un ghjovanu attore. Allora li ricorda di i tempi:

"Arianu m'hà strappatu immediata u istante. À a prima reunione, aghju pigliatu à pensà chì ellu piace à mè. Allora tuttu hè sviluppatu cusì rapidamente chì ùn ci hè nunda di u puntu di dividisce in certi epichi. Un annu dopu à a nostra amici, a nostra prima filla cumuna, Wilde Ray, hè nata, è in u 2012, a siconda era Romy Hiro. Avà sò più felice cà sempri.

In modu, in a so entrevista, Aarone Taylor-Johnson si compara cun Benjamin Baton, crede chì ellu hè vechju cù l'ànima. Ma a so mòglia Sam, à u cuntrariu, ricurdeghja d'una criatura di 20 anni.

Arone è Sam Taylor-Johnson cù i so figlioli, 2015
Arone è Samantha Taylor-Johnson
Arone è Samantha incù i figlioli di u direttore da u primu matrimoniu