Principi di marketing

U marketing hè basatu annantu à baleni, più pricisamenti nantu à i principii chì sò i so lege principale, chì custituiscenu un pianu chjamatu attività di marketing.

L'essenza è i principiu di marketing

U principale è, forsi, fundamentale, hè u principiu di satisfacer i bisogni umani. In autri vocabuli, ogni cumpagnia, guidata da i principii di u mercatu di marketing , devenu pruduciu qualchissia chì saria di esse in a dumanda entre un gran numaru di cunsumatori. Ùn serà micca superfluitu a nota chì hè in l'ultima frase chì a so essenza di stu prucessu hè chjucatu.

L'urganizazione di qualsiasi attività basatu nantu à liggi di marketing hè basatu annantu à i principii seguenti:

  1. I richieste di i clienti cumpunenti sò studienti è analizati, per questu quale tucani sò sviluppati, cuncepimentu solu per l'adattazione à i so bisogni, ma ancu per influene nant'à u so propiu.
  2. Hè cunseguitu u risultatu finali in a forma di e più valiu efficace di i prudutti nantu à u mercatu. À u listessu tempu, ogni cosa deve esse fatta secondu u vuluntariu di vendita.
  3. Ogni cumpagnia, quandu fece un pianu di cummerciale, avissi avutu un focusu nantu à risultati longu. Questu suggerisce chì una attenzione especiale devenu esse pagatu à a ricerca di i pretesi, u sviluppu di e novità.

Principi è tipi di marketing

Basatu nantu à quale hè a dumanda esistenti, sò distinti i seguenti tipi di marketing:

  1. Cuntrattu . Ci hè chì quandu i bè prudutti da materie prima chì ponu dannà a salute umana, chì, à u turnu, hè contru à i interessi di i cunsumatori. Questu hè unu di i pochi centesimi di marketing, destinatu à ùn aumentà a demanda di merchenzie, ma per riddure è ancu eliminendu.
  2. Conversion . Ci hè ancu chì, per esempiu, per u fattu chì u pruduttu hà longu fora di moda o pò truvà un urganisimu è una alternativa di qualità, avemu ricevutu una domanda negativa. In questu casu, un pianu hè sviluppatu chì pò coperta i volumi di produzzione in manca di i perduti dispunibule.
  3. Remarketing . Ci hè una dumanda staggine per queste o altre bè. In questa situazione, ci hè una ricerca per l'uppurtunità chì aiutanu à minimizzà i fluttuazioni di a dumanda.
  4. Demarketing . In i principii di a marketing mudernu, ci hè un locu per un cuncettu. Cusì, hè difficiule per u pruduttu per satisfacer una domanda insosciente di i so bè, u risultatu da quale hè cunsideratu u più accettable per sviluppà i prezzi per questu pruduttu.
  5. Sviluppu . Questa hè creatu chì ponu satisfacenu quelli cumpratori, per quali a qualità principali di i prudutti, quelli chì cercanu una scelta di prezzu è, à a listessa ora, una categuria di cunsumatori chì pusendu primu di designu.

Principi di a gestione di marketing

Questi principii sò dumandati à seguità tutte parechje di programmi diretti à a priservazione di e rilazioni benèvuli di u prughjettu è di u cunsumadore à i dui parte. Per questu vale digià aghjustà micca solu l'implementazione di tali cuntrollu, ma ancu l'analisi, u sviluppu di più infurmazione. Stratèggi sò stati sviluppati, chì l'obiettivu principalu hè questu truvà u cunsumadore è gestione a propria dumanda. In questu casu, ùn scurdate micca di a necessità di migliurà l'intrapriża, cambiando a normativa di tariffu.

U principiu di marketing di a rete

U principale principale di stu marketing hè chì unu di i partiti hè una prughjitta di l'imprese di mercurie, l'altru hè una persona chì cuntrainu cù questu. À u stessu tempu, qualsiasi cunsumadore pò esse u so rapprisente è tuttu ciò chì hè necessariu per a prosperità attivu in questu sistema hè a creazione di novi rete o niveli chì ponenu profitti à ellu è a cumpagnia.