Diessiti slavi

Per l'Antichi Slaves, i dii è di divinità eranu di grande impurtanza. Anu adurati è dumandatu aiutu. Finu a ora, un grande quantu di totumenu è parechji prudutti cù l'imaghjini di patroni di sfarenti esferi di a vita sò vinentenu avanti.

Ddiessi slaves

I slaves, pruvate d'spiegà assai fenomeni di natura è vita, invintenu patroni per elli, chì èranu dotati cun qualchi capacità è capacità. Cunsiderate i figuri più significati di a mitulacija Slavica:

  1. Dea Slavica Mara hè cunsiderata a patrona di a fertilità è a morte. Hè stata chjamata a dea di a soruella è a ghjustizia. Ci hè parechje versione di a so apparizione. Sicondu a variante cum'è cumuni, Mara, cù Lada è Zhivaya, eranu diessasi di a prima generazione chì emergenu da e sparghje di u marteddu Svarog. A so dea Slave hè chjamatu ancu Morena. U so ripurtavanu com una ragazza fair-skinned con capelli scuri e occhi neri. Mara hà vivi in ​​un bonu casteddu fattu di ghiacciu. In u so presentatori eranu i spiriti di l'acqua è u friddu.
  2. Lelia hè una dea slave di a primavera , sincerità è amore. Hè stata cunsiderata a surella di Lada. Lelyu era l'embodiment de l'innocenza è bellezza di a vèrgini. U so rintravanu comu una bella ragazza cù pienghje pilu in un scossu cù parechji animali è fiori. Lelia Slavs bordati in a forma di una di dui alce, chì si truvò à ogni ubbitu di Makosha. A dea hè una runa cun u stessu nomu, chì era chjaru dirizzioni, cum'è liberazione da e forze negattivi.
  3. Vesta hè una dea slave di u celu . Era statu ancu cunsiderata cum'è tuturà di a saviezza antica. In certi liggi, Vesta hè chjamata patrona di u mondu rinnovatu. U ghjornu di u Equinuce di Spring, i festività naziunali sò stati in u so onore. Vesta hè ancu u tutore di a casa. Hè stata iniziata da un gran numaru di temples, induve insignàghji ghjovani. Dopu à a fine di u piriu di furmazione, crèdenu ch'elli eranu prestu per l'adultu. Ciò chì hè interessanti hè a dea Vesta hè in a mitulugia di parechji paesi.
  4. Zhiva hè una dea slave di a vita è patrona di u mondu di Yavi . Era a moglia di Dazhbog. Li cunsideranu a prima divinità femminile di l'antichi Slaves. Hè représentata cum'è una donna medievale d'altu mediu cun bustu bustu. Puderia avè orli, una soccia o frutti in i so mani. L'Antichi Slaves I viranu rapprisintati cù l'arburi, fiori è altri vegetazione, è cù animali di u foresta. Hè per quessa chì u so culore simbolicu hè verde, è a petra - emerald . Ci hè una informazioni chì in i tempi antichi in Ratibor ci era un grande temple cù l'ídolo di Zhiva.