Diu di l'Slavs Vélez

U Diu di i Slaves Veles hè cunsideratu un lulu lupu, perchè era capace di cunnosce micca solu a luce, ma ancu di forzi scuri. Chjamatu un salvettu è patronu di l'arti. Hè cume chì Veles pò sottu l'elementi, è ancu hà a capacità di cambià a liggi di l'universu. Hè cunsideratu unu di i Diu altìssimi è in u so presentatori sò i spiritu minti. Veles - u patronu di u cummerciu, a caccia, a crescita, a cattle breeding, è u so populu chjamatu u maestru di u boscu.

Quale hè u Slavic Dio Velez?

Sicondu a ligenda, Veles nascìu micca da una persona o ancu da altru deity. Quandu a dea di l'amore hà pigliatu una piccula in un lavu in u celu celu. I manciò, è tirau fora l'ossi magichi nantu à u campu. Ci eranu avianu statu truvatu è manghjatu da a cose Zemun. Per via di questu, hà avutu una criatura strana, chì si tenia signalatu d'un omu, un santu, è ancu un toru. U chjamatu Veles. Doppu un pocu tempu si truvava ch'eddu hà a capacità di cambià a faccia è li liggi naturali subordinati per ellu stessu. U nomu "Veles", sicondu parechji studii, vinianu da a parola "waggy", chì indetta a cunnessione cù u mondu animali.

U diu pagonu Veles hè stata venerata è amata di parechji, fora di u Perun, anchi si sò cunsiderati cum'è fratelli. U puntu tutale hè chì Veles seducìu u sposu di Dodola in Perun è eventualmente hà datu a nascita à u so figliolu Yarilo da ellu. Per via di Veles hè stata malduta è spulatu da u regnu. Hà vintu assai di tempu nantu à a terra è hà insignatu diverse arti, ma questu ùn era micca stimatu da altri Diu, è u mandonu à Navi, induve Velez truvò a so mòglia Yaga è si stete cun ella.

I fatti interessanti à u Diu eslavu:

  1. Velez avia maggioni gusli, a musica di quali fascinava à tutti.
  2. Un arburu sacru hè cunsideratu chioppu.
  3. U ghjornu di u Diu di Veles - u piriu da a sera di u 27 di frivaru à a sera di u 28 ferraghju.
  4. Pagani crede chì ellu hè u capu giudici di l'animi umani.
  5. Veles hè cunsideratu u prugginiu di i ghjente, perchè sempre valore i guerrieri è altre persone forte è forte.

I posti di putenza di questu Ddiu l'eslaviani sò furnuti principarmenti in i tudis è i prudutti. In onore di Veles, e persone custruiscenu diverse temples, un grande quantità chì eranu in Novgorod, Kiev è Rostov.

U Simbulu di u Diu di Veles

Per l'Slavs, stu signu hè di grande impurtanza, hè ancu chjamatu "Star of Veles". Hè cresce chì ellu hà enormu putere è se, una persone sceglie per ellu stessu cum'è signu, questu hè una certa responsabilità, perchè deve esse trattatu cun rispettu. Curiosamente, assai naziunalità è e fede vulianu fà u signu di u Diu di Veles. Per esempiu, i Ghjudei chjamàvanu "l'escudo di David".

"Star of Vesela" hè cunzidiratu un amuletru universale per ogni persona. Duna forza à l'omi, è permette à e donne per migliurà u so status sociale. U so simbulu vene da saviezza, ghjustizia, coriare è forza. Sè sceltu per voi stessu u simbulu di stu Diu, pudete sentisce a facilità micca solu in u corpu, ma in i vostri pinsamenti. U signu di Veles aiuta à sviluppà e capacità magica. Un talisman ideale sarà per a persona chì voli à diventà famosa.

Perchè u simbulu di u Diu di Veles à u travagliu, deve esse attivatu. Per fà questu u meseccu, vai à u boscu d'avventura è passanu un ritu senza vulumu. Truvate un scimuninu chì ci hè moltu musciottu intornu. Puscieti un amuletu è rilassate per un tempu, pruvate una cumunità di a natura. À questu mumentu, pudete dumandà à Vélez a cumprirni u so desideriu più estimatu. Propra u stump pour un vetru di cervecita o kvass è scuzzulate l'amuletore. Hè un rituali hè cunsigliatu per esse passatu da u tempu à tempu per recargate l'amuleto. I ghjorni più forti di chjamà l'amuleto sò u 22 di maghju è u 12 di lugliu.