Bereginya in a mitulugia Slavica

Bereginya - una imagina assai cuntruversa, e credenze di i slaves avè priservatu e diverse descrizzioni di questu defensor, ma per certu è cunnisciutu: anu veneratu cù a diligenza especial. Hè pruvatu chì questu hè una dea Slave, chì era personificatu da spiriti difendenu di spiritu maligni è male, guardendu a famiglia è u clan sanu.

Quale hè di Bereginya da i slaves?

Sicondu e leggende di i babbi, Bereginya hè a dea di a fertilità è a fugliale di a famiglia, a buntà è a felicità di a famiglia. Ci sò aiutu à i persone, ma dà a so prutezzione solu à quelli chì aghjustanu dettu a lege di a cuscenza. A so dea Slave era sempri cunsiderata cum'è tuturiale di e ricchezze terri chì ella hà datu à e persone. Legends saved several names of Beregin: Alive. Dana, Lada è Lelya. Ci hè 2 versioni di sta parola:

  1. "Pregynya" - una muntagna coperto cù i boscuri hè u guardiastru di a natura.
  2. "Costa" - per prutezzione - u difensore di e persone da e forze maligni.

I slaves pensanu chì stu spiritu purtatu u focu celu à a casa, santificà a stufa, com'è un simbulu di vita di famiglia . È dinò:

Chì duverà Eseguita?

Diversità di scrittura per questa deïtà hà survivutu, in parechji maneri converge. Anzianu credevanu chì a deessa Bereginya hè persone, cum'è:

  1. Chjaga in u vistimentu biancu.
  2. Bellezza cù un linu chjucu o verdugiu.
  3. Una donna bella cù l'ochji verdi è una figura ideale.

Ci hè parechje versioni nantu à l'urighjini di Bereginya:

  1. Sirenidi insemati chì ùn offentanu, ma guàrdie persone, si prisintonu da l'acqua nude o in cammisa bianca. In quelli chimilus, i zitelli innochiali chì morse una morte violenta si cunducini in sè stessu o si suicidiu dopu a tradenza di l'amata.
  2. I parechji forti di a famiglia dopu a morte, cusì sta stampa hè stata scritta cum'è una donna in vestiti richiesti cù l'aricchi di frummentu in i so capelli.

Bereginya in a mitulugia Slavica

E rive di i slaves eranu cunzidiratu simbulu di a fertilità è una casa, dumandonu a salute per a famiglia sana, per aiutà à amori è à prutezzione di u so amatu, per a prutezzione di e forze maligni. L'Arburu di Beregin sò chjamati sau è bagnu chiancinu, l'ultimi Ancestori chjamati magic, chì pruteggianu di a sorceria è e forze maligni. Bereginya hè una dea slave, personificà l'imaghja di a so mamma, chì sempre aiuta à tutti. Ma i lighjini cuntinueghja ancu cunservatu such imagine:

  1. U prughjettu di l'essere è u guardiastru di tutte a vita nantu à a terra. Ghjè accumpagnatu da cavallieri luminosi - servitori di u sole. Per quessa, Bereguin era spessu trattatu durante i mesi di maturazione di a racolta.
  2. Difinnariu di i suldati duranti a battaglia, circundava u circhiu di difensu di l'anima brava è salvatu a so vita. Sicondu a legenda, Sirin, chì si spiaghja à l'oblit, salvà i cavalli da cantà un pappu.

Bereguini è ghjochi

Bereginya - a dea di l'Slavs hè stata cunsiderata cum'è l'unica chì era teme di ghjudicate. Dunque chjamati spiriti - i pumadori di morte è mora. Anzianu credi chì una realizazione di u male hè strangenti chì mortu micca in u so paese nativu, ma ancu sottumessi senza ritimu, borduzzi o suicidi. Li sò stati chjamati ghjente mortu, è l'ànghjuli di i morti vìnniru sacrificati per appassiunà. Hè stata creu chì solu Bereginya pò esse di u ghjuvatu, perchè a dea di i pagani slaves hà pruvatu à riunioni di ogni ghjornu - per a prutezzione di a casa è a famiglia.

I simbolti di Beregin - i so significati

È oghje l'amuletu slavonique "Bereginya", chì pruteghja da u male, hè assai populari. Finu a ora, ci sò dui such:

Panni di panni , cum'è mediatori in a cumunicazione di l'omu incù creati da un altru mondu. Eranu fattu senza una stitch sola per una agulla, da un tela bianca - un simbulu di purità di u pensamentu. Nta stu doll, pusonu e so aspittà d'amori è benessiri, era un amuleto protettive di un omu.

  • Ricami solu . U signu Slavi "Bereginya" hè sempre prisirvatu in questi standard:
  • Autri simboli pupulari: