Kara Delevin hà ricivutu esse scusa da Victoria's Secret per u so "bloatedness"

A participazione in a mostra di a marca di Victoria's Secret lingerie è u sognu di ogni mudellu. Prima di vultà à u podju in prudutti di ellu, tutti i mudelli sottumessi à a casting estinta. Eccu stu bisognu s'applicava à e duie chjude è di quelli chì eranu susteni questu marca. Sicondu l'infurmazioni chì anu nantu à e pagine di l'edizioni britannica di u Sun, u famusu u 24 di mesi di u mudellu Kara Delevin in u 2014 ùn passà a selezzione per u so "ingannità".

Kara era indignata à a nova

Forsi a pubblicazione di u Diu scherzu ancu avè qualcosa, imprime notizie nantu à a imperfazione di a figura di Delevin, perchè finu à chì u mudellu hà saputu cun ella, ella ameciava micca solu di u tabloid cun prucessu legale, ma ancu a marca Victoria's Secret. U messagiu dettu chì alcuni gerenti di a marca crede chì Kara ùn ponu più parte di participà à u spettaculu, perchè i so scontri sò assai distanti da i standardeddi dicritti in Victoria's Secret. In più, hà indicatu chì ancu a dieta più stretta chì i mudelli "sit" davanti à u spettaculu, ùn puderanu micca curreggerà a situazione deplore di Delevin.

Sia Kara hà attuitu participatu in u casting di u 2014, ùn hè micca cunnisciutu per certu, ma u fattu chì a marca hà decide esse scuscia à u mudellu hè veru. A lettera ufficiale hè vinuta da u direttore marketing, Edward Razek, in quale ci era parechje persone è assai disculpi à Kara. Allora l'lettere cuntene i linii chì dicenu chì a marca Victoria's Secret hè sempre piace à veda in u spettaculu è si fate assai cuntenti se Delevin pare pare l'anno in u podu u 30 di nuvembre in Parigi. Inoltre, Eduardu disse chì a candidazione di Kara, senza u casting, hè in u spettaculu, perchè ella hè sempre impeccable è si faci tuttu bè. In quantu a mancanza di Delevin à u show in 2014, si dicia chì Kara ùn hà micca participatu, perchè era occupatu di filmatu in North Carolina.

Leghje ancu

Delevin hà cuntentu di riceve una lettera da Victoria's Secret

Apparenza, a discussione di a figura di Kara la tocca vivu, è hà decisu d'alluccà a so fini. Quandu a lettere hè vinutu da a marca, DeLevin u mette nantu à a so pagina in Instagram. Inoltre, Kara hà aghjustatu sottu una tale inscription:

"U donu si vargugnarà. Hè significatu è bassu per a pubblicari tali informazioni per più di crescenu a vendita ".

A strada, Delevin brillava nantu à u podju di u spettaculu Victoria's Secret per 2 anni: 2012 è 2013 anni. Dopu questu, Kara hà decisu di cambià à u travagliu in u cinema è cessatu di participà à u grandi show di a marca sottu.