Moglie è patrona

E mòglie in contru i mistressi - sta guerra hè una storia rica è cunta centu d'anni. Hè una pity chì non saranu venuti è perditori, è l'anu ingannatu è e so cumpagnie disgrazziatu. Ma qui a cura? E donne anu da cercà a manera di diventà amata di una mòglia è di cunghjettu leggente per sguassate di una patrona. Eccu nant'à una di sti quistioni eterni.

Cumu avè addiventatu u sposu in u matrimoniu?

  1. Nisun omu ùn hà micca cambiatu a so moglia di a so mistressa. Perchè, se a vostra famiglia hè bella cun a famiglia, nunda ùn sera da ella. Solu hè un restu di a vita di a vita, è a stabilità chì a vita di a famiglia li dà hè sopratuttu. L'omu pò decide di cambià a so vita solu s'ellu realizezza chì i vecchi relazioni sò stati esistiti.
  2. Moglie è patrona - una di e duie donne scelta un omu? Quellu chì hè stata megliu, sapi megliu, u più sodiu à u lettu? O quellu chì si puderà combine questi qualità? E avete bisognu di esse à pudè a sèntelu è simpatìscenu. Sentite u putere di diventà una supernizia? Allora andate cun avanti!
  3. Sapete ciò chì e donne facenu à e so mistresse? Tutte sti stori di omucci putenti sottu u fugliale di a porta, u dissolvere di chiarità brutta è altri viaghji di vindetta pè i spouses legittimi. Chì credi chì, in cui questu sarà un omu: una donna spinosa o una donna fragilité offense. A risposta hè ovvicina, perchè n ogni casu ùn pensate micca à risponde à a moglia, in i casu estremi, revenge per chì nimu li pudia sospicate micca di questu.
  4. Pensate chì una mòglia mantene u so maritu un zitellu, è una patrona pò piglià si ella ancu un figliolu? Nimu ma chistu, un omu ùn lasciarà micca da a famiglia perchè u zitellu à u partitu, forsi questu felice per visità u so figliolu o figliola, ma solu.
  5. Una grande aiuta pò esse rendi da a mamma di u so amatu. Omi soli rintra l'cunsiglii di a mamma, ancu s'ellu ùn serve micca l'spezia.

Per andà da una patrona à una donna amata hè pussibule, ma micca faciule. E se 3-4 mesi ùn vedanu micca un prugressu in u drittu di bonu, impedite a rilazioni, questu omu ùn lasciarà mai a famiglia.