Cumunicazione cù spiriti

L'omu hè sempri attiratu da un mondu chì esiste in parallelu a nostra rialtà, un mondu di spiriti è magia. U Dialogu di spiriti ùn sò micca datu à ogni persona. Dopu tuttu, per questu quì hè bisognu di avè qualchì sapori è sapienti, chì generalmente sò vaghjime attivi .

Magic board

Tanti magi usanu uiji - un pianu di cumunicà cù spiriti. Scrivite tutte e lettere alfabeticu, numeri, i paroli "no" è "sì", i frasi "hello", "Ùn sò micca sapè", "farfalla". Pudete fà per voi stessu o cumprà in a tenda. Semu devi esse nutatu chì l'altri pappagalli sò liberi venduti. A megliu scelta hè quandu stessu fate tuttu ciò chì necessariu, perchè perchè u pacchjà a magica pianu cù a vostra energia.

Quandu avete un ispìritu vicinu à voi, avete sentutu un chillu. A freccia speciale chì hè attaccatu à a rivière di ghjornu à a parolla di salutazione. Ricurdativi di a finezza.

Cumunicazione cù spiriti di anziane

Hè nutate chì, prima di inizià una sessione spirituale è si ponu cuntattu cù u spiritu, bisognu di sapè chì hè stallatu à questu. U spiritu pò cumunicà cumuni cun quelli chì piaciunu. E questu quì, hè una di e cundizioni più impurtanti. Ci hè una gran numata di i preti di summon spiritos ancestralmente. Ùn li scurdate micca, ma foca nantu à a fini di a vostra sessione. Avete bisognu à l'onda di a sessione.

Cumunicazione cù spiriti in un sognu

Sta cumunicazione hè spessu si listessa in i sogni xamanici. Anu assistenti è guida. Pò esse in l'imaghjini di un ferruzziu chì mostra comu per creà un amuletu, e mischile chì vene da u boscu, è una donna anziana chì pò parlà di prufume. Spessu, sò venenu in sònnii à quelli chì anu una predisposición à a soru, shamanisimu.

In solitu, spiritu pacficu venenu da u regnu di Fae. O poti è l'ancestori mortu di u sunnbante. U so scopu hè di restituurà a traccia di ferite.

Cumunione cù u Spìritu Santu

Sta rilazione si pò esse postu in un sognu è durante una preghiera, chì, in modu, hè una meditazione. Ogni omu pò furnisce di cumunicà cù spiriti, ma micca di scurdà chì ùn pò micca diventerà quelli. Puderanu a punizioni cruelly per questa intesta.