Pontu di Kalinov supra u fiumu Smorodin in a mitulugia eslava

U fiumu Smorodina è u Ponte di Kalinov sò spessu citativi in ​​a mitulugia Slavica. In i Conte di Fatina è Spagnoli hè u locu di battaglie di l'eroi è i prìncipi cù u Dragoni Gorynych è Baba Yaga, è in leghjendi stòrici hè una certa linia chì tra i dui mundelli Yav è Nav.

Chì hè u ponte di Kalinov?

I conte è cunvinzioni di e diverse rughjoni difendinu diffirenti per questa limità trà u mondu. In e regioni occidentali di Kalinov, u ponte hè:

L'Antichi Slaves pensavanu chì solu a strada di u ponte di Kalinovy ​​determina se l'ànima hè degna, per arrivà à u celu o u so postu à a hyena fiery. Si in a vita, l'ànima ùn era micca di a lege di Diu è ùn seguitanu i cumandamenti, in mezu di u ponte, i demoni si sò firmati è purtatu à a Luz, ma à a Fossa. Duvete postu induve si trova postu a Calinov Bridge, a mitulugia di i slaves ùn ùn dicenu micca, tutta a informazioni fracenu à u fattu chì si trova à a fine di u mondu.

Pontu di Kalinov - chì significa l'eslaviani?

L'Slaves pensendu chì u Ponte di Kalinov ùn hè micca solu una transizione trà i dui mondi, questu hè u locu di rimborsu di i peccati mortali. U ponte stessu, sicondu lighjendi, ùn era micca in i paesi russi, ma in l'ultimu u munnu in u trentè regnu. U Pantheon of the Ancient Slavic Gods hè diversa, ma Morena, chì in u putere duie decisioni per piglià a vita di una persona o a parte di a terra, deve esse adurata è pussibuli persunali. Lu ponte di Kalinov hè a via chì a dea di a morte visite u mondu di a vita in cerca di novi suggetti.

Quale hè guardendu u Ponte di Kalinov?

L'Alone Serpenti Gorynych è u Ponte di Kalinov sò alluati. Allora u locu induv'ellu si trovanu u fiumu Smorodin è u fiumu Kalinov, a mitulugia di i slaves chjamanu a transizione entre i mondi, è u Serpenti hè un bane, postu chì quellu chì ùn hà micca finitu u so travagliu terrenu ùn pò passà à u territoriu di Morena. Samy Gorynych stessu ùn hè micca un caratteru simplici, ellu:

Hè cume u fiume Smorodin è u ponte di Kalinov, ci hè sempre Zmiy Gorynych. In a Russia antica, ci eranu stati è leggende nantu à u fattu chì i bogatyrs eranu in contru à l'animali è ellu tombu assai héros. Hè dichjaratu chì a quadra in fronte di u Ponte di Kalinov hè spugna per l'osse è reste di temeraria imprudente è "una gran fiera di l'ànima di u ghjustu è inghjustu" hà distruttu assai, ma ci era sempre una persona chì hà sappiutu di scunfighja u bestia è passava a fruntiera.

U Ponte di Kalinov hè una legenda

Pontu di Kalinov traversu u fiumu Smorodinu hà una storia ricca. Certi corsi di chì, iniziu ùn ci era micca una frontiera tra u mondu, ma i vivi è i morti ùn si sò micca quand'elli sò stati. Questu hà purtatu à u fattu chì e donne gave birth to babies morti di i morti, è e donne morta hà purtatu in u so pussidimentu di i ghjovani viventi è si sò mità morti. E l'altru ghjochèndulu di i tempi passavanu u territoriu di Yav, è a terra sottu i so poni ardènduli cù u focu infernalu. U mondu di a vita era gradually falling into decay, è a persone pricava à i grandi dii cun una dumanda di dividinu i dui mondi da un insurmountable barrier, nè per a vita, nè pè i morti.

U Diu Supremu hà datu l'ordine per riuniscenderà quelli chì vivianu in una terra, è tuttu u mortu in l'altru. Hè statu decisu di scanzarià una fossa di u mondu, ma siccomu una transizione per u mondu di i morti di u mondu vivente era necessariu, un ponte frunfili hè stata creatu da trà e cose. Questa struttura era tantu fina chì puderia saldà solu l'ànima, è micca u corpu vivante. Quandu a custruzzione fù cumplittata, i dii avè cugglienu tutte e mità mortu è i scorci in u ditch. E caminavanu in un cìrculu, è u focu era abbruciatu sottu i so pedi, è prestu tutti quelli sò stati chjappi in ciammi. Allura era un fiume fiurenti, o u fiumu Smorodina.

Pontu di Kalinov - Rite

Kalinov piacenu a mitulugia di i slaves à u tempu avè parti di u ritu funeraria . Allora, in u modu di a prucissioni funeraria, un puddle chjamatu era artificiàmente creatu, è un pianu era imitattu da i patatti. Questa masonera simbolizò u Ponte di Kalinov di l'Slavs, chì hè l'ultima cunfigurazione vitale. Cridianu chì, se un mortu era purtatu in un ponte simbolicu à l'altru munnu, a so ànima seria più faciule per passà per u purgatariu è avvicinassi à i Diu.