Cumu si chjamà rimedii folki mensili?

Almenu una volta in a vostra vita, ogni donna hà avutu a prutezione è aspetta per l'iniziu di a menstruazione. Dopu tuttu, un ciminu menstruali regulanu un travagliu ben coordinatu di u sistema hormone, è ancu a salute di e donne in generale. A ragiunità più cumuna per a so mancanza hè di sicuru u gravidenza, ma micca sempre aduprà pò esse pruvucatu da un avvenimentu tali. A volte, u tardimentu in a menstruazione pò esse risultatu da l'estresse, cambiamentu climaticu, o ancu malatie di l'organi internu. Dunque, u primu a cosa hè di turnà à u ginecologu è scopre a ragione per a so assenza. Solu da l'esclusioni di e ragiunate di più di u tardiu pò fà ricerche e rimedii tradiziunali per chjamà ogni mese. Di sicuru, ùn sò micca spessu utilizate sti metudi, perchè interferiscenu cù u sistema hormonale di u corpu pò causate danni irreparable à a vostra salute.

Cumu si chjamà rimedii folki mensili?

In i vechji ghjorni, e donne facianu a rimedii tradiziunali quandu si praticavanu a menstruazione. Preparonu diverse caldi di sti prudutti medicinali cum'è chamomile, oregano, mint, elefante, milfoce, etc. Eccu e ora, assai femine riculcanate à e so ricchettini longu pensati. Allora, sè vo avete tandu una tale precisione è avete dicisu à vultà à a medicina meditaria, cunfirmati chì tipu d'erbe pudete chjamà mensualmente.

  1. Camomile . La medicina tradiziunale sapi l'effettu pusitivu di la camomila in i disordini menstruali, in più, hè cunsigliu per utilizà per e diverse malatie infraregulante in i donne. Summon un masque douche mensuale cù una infuzione di camomile. Inoltre, pò esse usatu cum'è unu di i cumpunenti di l'infuzione cù a menta è a ràdica di valerian. Per fà questu, mischjà l'erbe in una ratio 4: 4: 3. Poi pouria a meztrava in un vetru di acqua fogera è fede sfatente una longa. Aduprà sta infuzione si deve esse mezzu di vetru maggioni è sera.
  2. Cipolle di cipolla . Strammi com'è chì pò esse, i curnini di cuttuttori habituali pò aiutà à attivà a menstratura. Per fà questu, avete bisognu à un vetro d'infusione impetu di cingola di cipolla. Questu hè u modu più faciule è nè cumu più efficevule, chì prumetti chì in un ghjornu pò esse speridu un mesi.
  3. Devyasil . Un rimediu assai poderosu per a medicina tradiziunale chì aiuta à pruvucà à a menstruazione hè a radica di l'elettampane. A scumpressura prestata da l'arradichera hè cunsigliata d'utilizà circa 50 grammi per ghjornu. Sti limitazione sò dovutu a prisenza di certi contraindications. Inoltre, a ràdica di l'elettampane pò esse usata in infuzione cù eterna cum'è oregano, cadere, nettle leaf, yarrow, spori, rhodiola rosea root. Per preparà a infuzione hè necessariu di mischjà 2 tbsp. l. ogni grass è scorcia un litru di acqua fogara. Dopu à 12 ore, l'infuzione hè prestu per l'usu. Per vìdiri, hè necessariu un ghjornu, per piglià un tempu nantu à una vetru mità.
  4. Foglia di foglia . Hè cresce chì a foglia di foglie di costumera pò causà un periodu di parechji ghjorni prima di a data di dispusizioni. Per fà questu, avete bisognu à omplate circa 60 pezzi di lampa di foglie cù dui vetru di acqua. Dopu a ferita di acqua, u brou seguitanu strain and take warm to a stomach vacanti.
  5. Oregano . Meda famosa medicina oregana, cum'è unu di i mezi, a accusazione di quale provisti mensualmente. Per fà u calchinu, bisognu di una cullizzioni di oregano per cumpagnie u pianu cun un litru di fretu. Dopu un ricchettu di u cuntinuu, avete succorsu per quasi 40 minuti. Pigliate u caldu è pigliate un vetru trè volte à ghjornu.

Qualéia qualcunu i motivi di a mancanza di menstruazione, in ogni casu, prima di usà tutte e ricordi folkiati è eterni chì causanu menstratura, cuntattate un ginecologu!