A dilate in i menstruali cause

I causi di l'apparizione di un fenomenu cum'è un tardiu in a menstruazione sò assai diversi. A volte, per esse bisognu di corpusà l'unu chì hà purtatu à questa viulenza, a donna hà da passà da parechje studii medichi distinti.

Inoltre, ci sò parechji fattura chì spessu prumessu in sta situazione. Cumpigliemu l'appressu, è dicenu di i motivi di u tardiu di u mesi.

U periodu di pubertà hè u tempu di ritardi constanti à a menstruazione

A ragiunità più cumuna per a demenza in a menstruazione in l'adulescenti hè a sfondate inorma inestabile. Dopu, quasi 1,5-2 anni dopu a prima menstratura, i ghjovani ghjente sò allibuli. In questu casu, in a maiò parte di i casi, l'attribuali ùn hè micca solu irregulari, ma ancu assai assai, più com'è un daub.

Ciò chì e malatie ginekulogichi pò causà un demuru in a menstruazione?

Inoltre, unu di i mutivi pussibuli per a tardanza in a menstruazione pò esse polististicu. Stu disordine hè accumpagnata da un cambiamentu in u travagliu di u sistema hormone, chì inevitabbilta in u ciculu menstruali. Inoltre, questa patologija hè casi sempre cumandata da una violazione di u prucessu ovulatu in l'organi riproduttivu, chì spessu porta a infertilità.

Spessu i demonii in a menstruali nasci contra u sfondamentu di malatie ginekolooghi infuminatorii, cum'è salpingoohorizonte. In ogni casu, questa casu, ci hè una staghjunazione di sangue da a vagina, chì spessu a donna ripigliarà un mesi. U signu principali, da quelli ponu esse distinti da a menstruazione, hè untimemente è durata.

Chì ci sò e cose di u ritornu in l'omi cun una prova di gravidanza negativu?

U primu chì vene à a mente di una donna, quandu face un fenomenu cum'è un ritardo in a menstruazione hè a gravidenza. In ogni casu, dopu à a prova ràpida, resulte chì a zitella hè stata mistade in i so ipote. In quessi casi, si ùn hè micca pussibule di determinà a causa sè stessu, hè megliu cunsultà un duttore. Ma prima di questu, ùn hè micca sferivante à richieste: ùn era micca statu qualchì situazione estressiva, experientia.

Per separà, hè necessariu di parlà di a violazione di u ciclu menstruali per una forte diminuzione di pisu corpu. Allora, assai picciotti, pagonu un tributu à a moda o da mutivi persunanti, u tempu assai tempu aderiscenu una dieta. In u risultatu, u pesu di più disminu chì, cù dinò, u travagliu di u sistema hormonal hè ancu interrugatu. I medichi l'hà stabilitu chì ci hè una massa menstruali chjamata critica, chì hè 45-47 kg. Se, in u risultatu di una longa dieta nantu à i scalini, a zitella osserva valuri più chjucu, dopu, cù a gioia di quellu di latticete extra, esisti una viulenza di u ciclu menstruali.

Hè nutate ancu chì una di i mutivi di a longa demenza in a menstruazione pò esse piglià contraceptivi orali (per 1 annu o più). Comu regula, stu disordine si sviluppeghja digià quandu a donna stà prescia di sti piluli. Se dopu a cancelazione di sti droghe, u ciculu ùn si pò esse restauratu in 2-3 mesi - hè necessariu di turnà à u ginecologu.

Cusì, se una donna osserva constanti ritardi in u so tempu, è ùn pò micca stabilisce i motivi di a so presentazione, a cunsultazione di u medico in stu casu hè mandatu. Inoltre, s'ellu ci hè un grandu tardiu di u mesi (2 mesi), senza ragione apparenti (a gravidez, per esempiu), a puntualità di circà l'aiutu medica hè un fattore fundamentale in u trattamentu di una tale violazione. Dopu tuttu, abbastanza spessu u fallimentu di u ciclu menstruali hè solu un signu di una malatia ginekoloica.