Cistite after sex

Nurmalmenti, e cuntaraghju sessuale ùn deve micca dà una donna cunfortulu di u sistema urintuariu. Ma qualchì volta dopu ogni cummerciu sessuale una donna hà iniziatu a cistite 1-2 ghjorni dopu: l'urinazione diventa più frequente, u severu dulore o u so dulore, i cambiamenti in l'urina. E se a cistite chì principia dopu à u cambiamentu di u partitu sessuale, è micca ogni cummerciu sessuale, pò esse assuciatu da infizzione cù infezioni chì anu trasmessi sessualmente (per esempiu, uretritis gonorrheli è cistite), è l'esaggimentu di i sintomi di cistite cada volta dopu chì u sessu hè spessu associatu cù l'anormali u locu di a sorte da a uretra in una donna.

A cistite hè azione dopu à u sessu - causa

Cù u locu naziunale di u prughjettu di a uretra durante u sessu, u pene prisionanu, chjusu è prevenu l'ingress de bacteria à a uretra è a vuccata. Ma quandu a uretra hè prufonda in a vagina, durante u sessu hè largu (apertu) è u pene durante a cundizione impulse u cuntenutu di a vagina è i microorganisimu in a uretra, chì travaglia com una pompa. Emisciu simili è in u buretta so ghjustizia annunzientu di u so arranzu.

E siccomu ci hè un rectu vicinu à a vagina, anche si i normi di i hygiene persunale si osservanu, a vina intestinali da u rectu pò ancu sottumandà nantu à a pelle è mucosa, è, in u uretra trasparenti, à a buca. Perchè quasi tutti l'atti sessuale pò pruducia un prucessu infjammatori in a buca.

E sulu per questa mutivu, a cistitis hè menu cumuni dopu u sessu orale. Doppu lu sessu anu, a cistitis hè pussibule se, dopu à l'intruduzioni di u pene in u rectu, hè inghjignata in a vina di a donna, chì l'ingressu di variatori microflora in a vagina, cumprese infezzione di trasmissione sessuale, ponu purtari à l'ingressu à a uretra ancu cun ella situazione normale.

Fatturianu cuntribuiscenu à a inflamazioni sò a sequenza di u vinu di u genitale durante a cummerciu, traume à a mucosa vaginal, particularmente vicinu à l'ingressu à a uretra. Ma u tardiu di a menstruazione nantu à u sfondate o dopu a cistitis pò esse un sintomu indirettu di a gravidanza (cù mudelli hormonali, u metabolismu cambieghja dinò, chì pò causà l'aparicio di salti in l'urina qualchì tempu dopu l'ovulazione è a cuncepimentu - questa cistitis hè assuciata da irritazione di a mucosa).

Sintomi di cistite

Sì a cistitis hè assuciata di cumbattiti sessuale, i primi simpatici si trovani à 2 giorni dopu u sessu. Queste sò doleri d'una intensità variendu, una sensazione constante di rientra a buca, scherza annantu à l'abdomenu più minimu, spacculazione frekwenti per urinate cù una petite quantità d'urina, sintomi generali di embrizione.

Cistite dopu sessu - chì fà?

Sì una donna hà vistu una uretra aperta è anormalmente ancha è analizà a donna, è i sintomi di cistite appare dopu ogni attrazione è spusanu dopu à u trattamentu per un corpu pocu, chì interferiscenu cù a vita sessuale normale di a donna, u trattamentu in questu casu pò ancu esse promptatu. Per eliminà l'anomaliu, a trasposizione di a uretra s'applicava - trasfurmeghja cun un allungamentu possibbili à u locu di u so situ normalmente.

Se ùn ci sò micca anormalità di a uretra, a terapia d'antibiotici hè usata per trattà a cistitis (fluoroquinolone, cefalosporini, penicillini semisintetici), se ne necessariu, derivati ​​di l'imidazole, nitrofuranu è droghe antifungali, chì piglianu i dui parenti.

Inoltre, trattamentu fisioterapuicu o solu un incantatu calefabricu in u fondu di l'abdomen, bagnu crescente di sessile cù preparazione d'aromi infustanti, tè in lega, chì anu pussibule prupietà antiinflamatori di u sistema urinare, una dieta chì ùn manca di prudutti chì anu irritate a buca.

Inoltre, ùn hè micca cunsigliatu per esse sessu prima di a fine di u trattamentu, evite ferite durante l'attu, hè chjaru vale à a vaghja prima è dopu à a intimità è observe e reguli di iedene persunale per i dui parenti.