Sandra Bullock mostrà a so figliola adopta Laila

Sandra Bullock addivintau a mamma di un criaturu di 3 anni di nomu Laila. L'attrice, cù a ragazza è u figliolu di 5 anni d'età, fù fotografatu per a prima volta per a premsa è dete una entrevista.

A tappa di i Persone

Li rumuri di a riclaziunità di a famiglia Bullock anu longu u ghjornu, i ghjurnalisti anu scrittu chì l'attrenda d'ottimisciutu l'Oscar apprupau a picciutta, ma ella stessu nigava l'infurmazioni. Avà capite chì i parolle di l'adopzione ùn eranu micca fundati.

Sandra, Louis è Laila fôru starratu in un rimessu di rivista per a rivista Persone. I editori decidenu intrigue l'avea è pusonu una foto nantu à a tappa induve a rita di a faccia ùn era micca vistu. Per sapè cum'ellu s'assumiglia a figliola di a stella, hanu bisognu di cumprà un certu numaru.

Leghje ancu

Dettagli d'adopzione

A prima volta, visti à Laila, l'attrice avvede chì avissi bisogna sô junti, è tutte e so dubbuli scumpressinu.

Bullock ùn hè micca squadra chì a zitella chì ghjera à campà in Louisiana hà micca avvicinatu immediatamenti à ella è era scantatu da i cambiamenti in a so vita. In ogni casu, l'attrìzia hà fattu tuttu ciò chì era pussibule à fà a zitella spessu ella, è, più impurtante, sapia chì ella è Louis avaristi cusì ad ellu.

Quandu Laila si prisintò in a casa di Bullock, i rosati brillanti, i ghjoculi di Lego è Batman, chì a zitella piace, sò sparnucciati in tutta a piazza.