Shibari - schematismi di strapping

Shibari hè una tecnulugia d'impiegazione in u ambientu BDSM. Appressu in Giappone è dopu chì si sparse in altre territoriu. In questa roccia di paese hà sempre statu datu significatu spéciale. Duranti a guerri feudali, a tècnica di captive captives apparevenu, chì era basatu annantu à un arrangementu specialu di i nodi. Piglionu nantu à i punti di u corpu, chì fecevanu parsone quasi paralìticu. À u tempu, sta tecnulugia hà mudificatu a vita domestica. In u Giappone, ci eranu funziunamentu, in quali e donne era spezializatu in particulare.

Shibari - schemi di ligami omi è donne

In questa teknika, u più impurtante hè a bellezza di i linii, perchè serà abbastanza per apprezzate parechji di i punti, è poi utilizate a vostra imaginazione . Una corda per shibari hà da esse d'alta qualità è in u so tensione, una persona hà da sentenu dolore. In principiu, tutti i schemi esistunu mustratu à l'individuu, i so parametri è i sensazioni .

L'elementi principale in l'schema di i ligami shibari:

  1. Mani attaccati davanti . A corda deve esse plegata à mezu è strinte in un ciclu chjamatu "stirrup". Allora hè pusatu nantu à i maghi, mentri i mani eranu chjusi in i palme. U ciclu hè strinte strettu, è l'fini estenu attaccati cun nuddu rigulari. Stu schema pò esse usatu per appuntamentà una mano.
  2. Legs tullicati à i ghjinochji . Avà capemu quandu puderete chjudarà i peri in a tècnica di shibari. Per principià, bisognu di fà un loop "stirrup" è u mette nantu à a perna di una persona, chì hà degnu daverà nantu à u ghjinochju. Dopu qualchì volta ghjiru à l'ostere sò fatti, è una corda sottu à a bobina hè tenuta. Dopu d'avè, avete bisognu di cumincià à taglià a vostra strutta in a direta opposta. Quandu u purtellu hè un corpu forte.
  3. E mani darrere . Tuttu u principiu di novu cù u cicittu "stirrup". In avè bisognu à passà a manu! Dopu à questu, a corda hè ferita da u spalla à u spessu, cunteneghja u pettu è u diritore à a schina di a righia. Hè importanti chì aprecia a corda appuntu per rimpiazzà e to mani. Allora a cuerda si va da a manu diritta è righjunghja à u primu ghjiru. In u risultatu, a corda sarà vicinu à u manicu left. Hè deve esse chjappu. U prucessu si ripetuta diversi volte.
  4. Tecnica di Shibari per i pedichi d'attacheti . Chjappi ci sò attraversati è attaccati cun un "stirrup". Dopu à questu, a cuerda hè torciata per parechje volte nant'à u filu, è hè stata finamente soseghjata sottu i ghjinochji. U libbru end of the rope deve esse stirminiu trà i peri è hà cambiatu à u primu nós. U passu prossimu - a corda va trà i cadenti in a direta opposta. Dopu qualchì volta, un corpu hè fattu. Duranti u prucessu tutale, hè necessariu di stretghje a corda per quessa e so pere sò strinzzati strettu contru l'altri.