Chì significarà a bi orientazione?

Tradizionalmente, ogni socie aghjunghje trè orate orientali - omo, hetero e bi. Nimu ùn capisce ciò chì bi orientazione significa, perchè per a maiò parte di i citadini sò stati cumuniti di fà relazioni cù rappresentanti di u sessu oppostu è solu cun elli. Dopu tuttu, i zitelli apprenddi è amparanu u mondu nantu à l'esempiu di i so genitori è ogni noi avianu una mamma è u babbu. A statu veramente, in a maiò parte di i casi, u nàscita di un zitellu si prisenta in famiglie tradiziunali.

Avvicinamentu scientificu

Aghju dettu chì no tutti vanu da principiu è fundazioni chì sò cunziddi normi è tradiziunali, è questu anu truvatu una spiegazione da un puntu scientificu. L 'opinioni eranu sprimati chì una persona cun un asexuale psicologicamente nascenu. È digià in u prucessu di l'educazione è a formazione di a perfetta, ellu stessu face una decisione nantu à a so orientazione sessuale. Sia quantità o micca, ùn hè micca cunnisciutu per certu, solu l'orientazione più cumuna nantu à a terra hè l'hetero, chì significa l'eterosu, è bi, cum'è l'homo, in nisun casu in questu casu. Mentri fatti fatti scientifichi di ciò chì l'orientazione sessuale di e persone è l'animali ùn si trovanu, l'umanità ùn dislike diverse minorità sessuale cù disirtura.

E cum'è prima?

I minorii sò cumpetenate, chì sò attrati à i rapprisentanti di i sessi è l'omosessuali - i persone chì si sò attrautu solu da u so sex. A quistione sessuale hè affaurabili di l'omi per più di mila anni. Questu hè unu di i aspetti più impurtanti di a vita umana. Altri, micca com'è tutti i persone, eranu abbastanza in ogni momentu. In a Grezia antica, ci era parechje chjucu è rapprisentanti di a nobili majulanza, chì eranu o omosexual o l'heterosexuale, ma parzialmente. Un cantu maschile significa chì pò esse una donna amata è figlioli, ma hà avete cunnessione cù altre omi è donne.

In a società di quellu tempu era in generale in accettate è ùn ne perchè micca critica. Era una affari tutale di ogni persona è solu a so scelta. L'omosessualità tra l'armata ùn hè micca un fenomenu unicu. L'ambienti stessu, induve a presenza di e donne ùn era micca implicita, l'ogetti obligati à cunsiderà cum'è parenti sessuale. Iè, è l'attitudine versu i prigiuneri in quelli ghjorni ùn era micca assai diffirenti di l'umanità, chì, secondu chì i suldati cunquistati foru attaccati cunuscene direttamente in u campu di battaglia. Avà hè chjaru ciò chì significa esse bisessuale è cumu tratallu.

Cumu hè ora?

In u XXI seculu, tali minurità si cumincianu à esse tolleratu assai picchì i pirsuni si fôru liberu in parechni sferi di vita. Ma ancu oghje, in certi paesi, a pena di morte hè predice l'omosessualità. Arcuni riferenu à questa espressioni di sentimenti più "umani" è sughjettu "culpabilmente" solu à u zigor corporale. Ma in ogni casu, in u mondu, l'omosessuali è i raprezii di altre minurità hà sappiutu esse cunnisciutu è sfilatu ancu à u cima di u guvernu, da u tribunu di a necessità d'acquistà i diritti diritti chì si trovanu nta l'omi eterosessuali.

A bi girl m'importa chì pò avè un cumpagnu permanente permanente, ma ancu avianu ligami cù e donne è vice versa. E nimu hà a culpiscenu per ella, hè a so vita è a so scelta. In i Paesi Slavi, stu prublema ùn hè micca discuttu oghje, perchè sò saputo da ellu, ma solu ùn preferenu micca parlà. In i putenzi occidentali, l'anch'elli cumpresi "desfunnariji gay" sò regiduti di regula. L'omosessuali organizanu un processioni sanu è passendu i strati di e cità nativi in ​​belli cù spessu rougine minimu, cusì impruveghjenu l'attinzioni à elli è l'issue di viulenza di i so diritti.