Infezzjoni di Cytomegalovirus in i zitelli

I scienti cuntenenu chì ogni annu u numaru di carriers di l'infeccion di citomegalovirus (CMF) hè sempri in crescente. Chì hè perchè hè l'infizzione per i zitelli?

L'infezione CMF pertenece à a famiglia di l'alpesvirus. Sta malatia infizziosa hè periculosa per i so cumpatoghji per l'organisimu in corsu. Un amezzu spiciale à a salute di i zitelli hè cungenita infezzione CMF.

I sintomi di infezzioni di citomegalovirus in i zitelli

Cume spessu, i genitori ùn anu suspettatu chì u zitellu hè infatuatu. A ragiuni hè chì a malatia in tutti i zitelli varieghja in modu diversu è dipende nantu à u statu di a salute di u zitellu. Quarchi cosa hè assimptomaticu.

In a maiò parte di i casi, l'infezzione CMF si manifesta com'è ARVI o mononucleosi. U zitellu si senti mortu, a temperatura di u corpu si sviluppeghja, u malu di a cella, i linimuli noduli.

A principal diferenza hè u cursu più longu di a malatia. Allora i sintomi di a malatia si sviluppau gradualmenti. Ma quandu infettate cù l'infezione CMF, u zitellu ùn resta più u so cumpagnariu.

Infurmazione cumunitale di citomegalovirus in i zitelli

A più periculosa per a vita di u zitellu. In regula, si manifesta nnô sicuru in i primi ghjorni dopu à u nascita. L'infezione CMF pò diri à l'aumentu di l'organi internu, cum'è u fianu è di u bile, è di u sviluppu di ictericia o rash nantu à a pelle. In certi casi, un nascituu pò esercitu bronchitis o pulmonite.

Ma i cumplicità più periculosi ùn si sentenu in u tempu. U babies con infezzione congenita CMF spessu sottumessu in u sviluppu o si sò cumpurtamenti cù a vista è a vista.

Per quessa, infanzia cù infezione citatusegalovirus congenitale spessu necessanu trattamentu intensivu constantu longu a so vita.

Cumu prutezzione di un zitellu da l'infezione CMF?

A questu ghjornu, u meccanicu di a trasmissioni di infezzjoni ùn hè micca entendre bè. È ancu, l'infezzione cytomegalovirus in i zitelli possa parechji ragi canusciuti per infezzjoni. Prima di tuttu, questu hè una violazione di i hygiene persunale.

A più parte di i scientistichi sustite chì l'infezzione CMF hè transmittatu da i fluidi biològichi di u corpu umanu - saliva, urina, femeci, etc. Inoltre, l'infezzione CMF hè transmittatu da u latte maternelle. Bastamente, l'infizzioni si trova in i sughjetti in i zitelli più ghjusti - in kindergarten è nurseries. Insegnate à i vostri figlioli a vigilà e regule fundamentale - per lavà i mani è manghjanu solu da i vostri platti.

Diagnosi di infezzioni di citomegalovirus in i zitelli

Prima di riceve u trattamentu, pudete stabilisce un diagnosticu precisu. Per a deteczione di infezzjoni, i metudi di u laboratori sò usati: studiu citològenu, mètudu di l'immunoenzyme, rettimentu di polemeru, etc.

Trattamentu di infezzioni di citomegalovirus in i zitelli

I figlioli cù infezzjoni CMF ùn mancanu trattamentu perseverante. Ma i genitori deve esse cunnuscenu chì, sottu circustanzi avversi, l'infezzione pò diventà più attivu.

Fugliate questa si pò esse una malatia seriu o un organamentu diffezziunatu. Per quessa, a cumpagnia di i genitori - in ogni modu cuntribuiscenu à furtificà u sistema immune di u zitellu. Ùn permettenu micca à u zitellu annantu à e coperchio. Assicuratevi chì u zitellu alimenta à tuttu nutizie è ricivete boni vitamini è nutrienti.

Sì l'infezzioni di citomegalovirusi in i zitelli hè attivata, in seguitu i medii antivirali sò prescritti. Sò assai tòchii per un urganisimu di u crescente, perchè sta metta hè aduprata in casu di necessità estremita.

Sposta da u stadiu di a malatia, u trattamentu pò esse realizatu in casa è in un uspidale. Questu ùn aiuta micca a guarisce u corpu, ma per impidiscia u sviluppu di cumpunanze è impone l'infizzione in un stadu latente.