Izonit per principianti

Per isulà, una impresa di un filu, o una nitcografia, in forma di l'arti primu apparse in l'Inghilterra. I tepricheri inglese vinniru cu un modu per tena i filamenti nantu à i unghji chì èranu martellati in i pezzi. Per via di u risultatu, l'articuli adatti era usatu per aduttà l'abitazioni.

Grafica roscati sò una stampa grafica, apposta cù filamenti nantu à cartuni o altru sustrato di solidu. Scrive grafiche sò dinò altrimente chjamati isuluggichi o embroidery on carton. Comu basa, puderete still using velvet (paper velvet) o paper grossu. I fili sò ponti di costura ordinali, di lana, di floss o d'altri. Hè megliu d'utilizà filatura di sita colore o mulina.

À u primu attentione, pò esse cum'è una tecnica incredibbile cumplessu, ma ùn hè micca solu. Per fà u travagliu, hè abbastanza per maestru a creazione di solu dui elementi - u rimplamentu di u cantonu è u circhiu.

Per cumincià, bisognu di chistu:

Isonizazione Ricordi

U carte di fille utilizeghja dui metudi - imbruttendu u cerculu è filling the corner. Per cumpagnie l'angolo in a tècnica, a cantone deve esse discu in u spinu di a basa di cartuni, dopu chì ogni parte si deve esse divisu in segmenti uggu cù un regnu. Cunsigliari principianti ùn deveru cumparisce i pezzi, altri pudete avè persu perdedu durante u brocche. Per cunvenzioni, valuta à utilizà u schema, chì mostra l'ordine di introduzione di filamenti. Eccu un esempiu di un schema di e brocchettiti in a tècnica isonita.

Filling un circle

U rinfriscamentu di u circhiu in a tecnica hè fatta da questu modu:

1. Usannu un capu e un circulu, u cìrculu hè divisu in parti equitazione, sempre in un nùmeru numeru. In Internet, pudete truvà una quantità numerosa di schemi pronti per u brocche in questa teknika, ma i mudelli inventati sò volte a più assai interessanti.

2. Marcaru i punti nantu à u cerculu per ùn perdà micca in u patronu, hè megliu numeru.

3. In i marcati posti cù l'aiutu di un putori, facemu aghjunti, questu hà salvamentu di u tempu, inserisci una agulla in un agitu prestu.

4. In u casu di un cerculu, u riposu hè realizatu longu u chord. E in ogni puntura l'agulla entra dui volte - sia da a parti di u fronte, è da l'internu. In u schema, un numeru sienu significate l'occurrence di un filu da u situ wrongmente, ancu - l'intrata d'un filu da a parti di u fronte.

Àngulu di ritailu

Avà digià turnà à cumpagnie l'angolo in a tecnica di isolà:

1. Prima di tutti grafitizammu u angulu di a grandezza chì avemu bisognu.

2. Allora ogni parti hè divisa in segmenti uggu. U numaru di segmenti per ogni uitu di u cantonu devia esse u stessu.

3. Anu aghjunghjenu i fortesi in i posti marcati per questu. Puntatu l'attinzioni à u fattu chì in l'intersezzione di i costi di u cantonu, questu, à u puntu 27, u pianu ùn hè fattu.

4. Avà u bordo da stu modu - da u 26 à u puntu 25, da u 25 à u puntu 2, da u puntu 2 à u punt 3, da u punt 3 à u punt 24 è per sempre.

Hè vale da cumincià cù i schemi più simplici è ùn teme micca di difficultà. Prutizzioni è acquistà ancu un minimu di l'experientzia, pudete andà à i mudelli più complexi. Dopu averebbe maestru di i sotutti di sta tecnica, ùn hè micca difficiule per fà cose da qualsiasi stagione cumu à u schema.