Craniocerebral pressure

Craniocerebral pressure is the accumulation or lack of cerebrospinal fluid (cerebrospinal fluid). Questa sustanza hè constantemente rinuvata, circulendu da una zona di u cranium à l'altru. Ma certi voti ci hè una viulenza perchente di stu prucessu. In u risultatu, u fluidu cicentrale accumulates in un locu è a risurta intracraniana sviluppeghja.

Cause di pressione di craniocerebral

I causi principali di a prissioni di craniocerebral crescita:

A patologia potente si pò esse in i persone cù avvelenamenti forti o l'eccessore di vitamina A.

I sintomi di pressione craniocerebrali

I primi simbulitis di a pressione craniocerebrali crescita sò u mo dintu, zinnitus, edema di l'ochju, bifurcazione è reazione di u vistu. Arcuni altri ci anu ancu:

Trattamentu di pressione craniocerebral

A pressione intracraniale più grande hè una timida più grave per a vita. Riturnà a capacità intellettuale, disrupta l 'attività di u core è regule regulamente u travagliu di varii organi internu. Cosa da fà cù pressione cranierebrali per impediscenu anormalità serale? Prima di tuttu, avete bisognu di utilizà diuretici . Cù u so aiutu, avete accelerate u prucessu di sguassà u fluidu cicentriculus. Sicondu a prescription médica, i medicamenti nootropici pò esse usatu per trattà una pressione cerebral-cerebrale crescita. Seranu aiutà à pocu tempu per migliurà a nutrimentu è a circulazione sangue di u core.

Per fà nurmalizà a prissioni, pudete ancu vende sesioni di massa massage terapèutica.