Joshua Sass hà rispondenu i carichi di l'ipucrisia, rumpendu u silenziu dopu l'affari di Minogue

Dopu un scandalous break with Kylie Minogue, i so fanali vutaru à Joshua Sassa, accusatu di tradimentu, iniquità è avicità finanziaria, è ricentimenti annantu à e pagine di l'attore in a reta di a redes sociales.

Suspenzi in duplicità

Kylie Minogue è Joshua Sass, invece di l'età, assai parevanu pare ideali. Malgradu l'idillu in i relazioni di a culomba, dichjara chì u so magnificu casanu, di quali so sughjorni, ùn saranu micca, finu à chì i sposi omosessuali sò legalizati in a patria di a sposa. Sass distribuziu parechji intervistineru in a campagna Dintra I Do Down Under è hè statu un veru heroe di gays è lesbiiani in u mondu.

Kylie è Joshua participàvanu di a campagna Dì i mi facenu sottu

Dopu chì Kylie è Joshua ancializeghja, l'attore sportau di sustegnu u muvimentu per legalizzià i matrimonii di l'omi sessuale in Australia è facenu discorsi centrifugati.

Scopre a popularità

Ùn ci hè micca ghjustu senza bè, Sass hà sviatu, dopu avutu unnazione senza disgrazia à u so indirizzu in a reta, decide di utilizà u tema scurdatu di sustene a cumunità LGBT per ellu stessu. Per piglià à i media da parlà micca di novu, ellu ricurdò a so pusizioni civica.

Ex-novu di Kylie Minogue Joshua Sass

Joshua chjamò i prugrammi di chianzi, dicianu chì l'accion di Say I Do Down Under hè statu curatu è hè assai orgogliu chì, com'è cunsultazione di quale, migghiori di u populu in u pianeta hà saputu à u prublema di iniqualità giuridica.

Ghjiseppu rispose a critica cù un missu longu
Leghje ancu

Dopu avè cunsigliatu à l'illiteri à fucalizza nantu à u pusitivu è custruttivu, l'actor assicurò chì sustene l'idea di l'ugualità univirsitaria.